Recenzie (pe jumatate): „La Jumatatea Drumului Spre Mormant” de Jeaniene Frost

De ce am scris „pe jumatate” in titlu? Pentru ca pur si simplu nu am putut termina cartea. Daca mai citeam mult ramaneam terorizata, si acum pe buna dreptate, la varsta mea nu se prea cuvine sa citesti asa ceva. Cred ca e mai ceva ca Georgina si asta inseamna ca e foarte rau. Va las coperta si descrierea cartii:

Dragoste si aventura, sex si drama intr-un thriller incendiar.

Bestseller New York Times si USA Today.

La jumatatea drumului spre mormant este primul volum din seria Vanatoare nocturna de Jeaniene Frost – si este incredibil!

O fantezie urbana spectaculoasa, care preia tema vanatorii de vampiri abordata dintr-un unghi inedit, cu propria ei mitologie vampirica si mult suspans.

Este povestea lui Cat – dura si violenta, si totusi vulnerabila, iar uneori mai incapatanata decat ar trebui – si a lui Bones – vampirul blond cu accent britanic, irascibil si sarcastic.

Cat este unul dintre cele mai interesante personaje din genul „vampir“, o combinatie intre Sookie Stackhouse si Buffy. Pe jumatate vampir, nascuta dintr-o femeie umana violata de un vampir, ea ii vaneaza pe mortii vii inca de cand a implinit 16 ani si mama ei i-a spus toata povestea sa, incurajand-o sa-si foloseasca abilitatile speciale pentru a-i distruge. Cat si-a intrat in mana si deja are la activ un numar frumusel de vampiri omorati, cand il cunoaste pe Bones, care, desi el insusi vampir, ii vaneaza pe cei asemenea lui. Pana la Bones, lumea vampirilor are pentru Cat o singura culoare: neagra. Dar acum Bones ii da peste cap tot universul.

Dupa ce Cat incearca sa il omoare, dar esueaza lamentabil, Bones face o intelegere cu ea, si o invata cum sa lupte mai eficient si sa devina o momeala perfecta pentru a-si atrage victimele. Dar pe parcursul lectiilor, intre cei doi se naste o legatura mult mai profunda decat se asteptasera ei… (Ramane sa descopere cititorii toate intamplarile uluitoare – si momentele fierbinti – prin care trec cei doi!)

E o poveste care te captiveaza, cu personaje minunate si bine conturate. Bones este pur si simplu delicios, iar atractia dintre cei doi – de-a dreptul magnetica.

Clipe tensionate, pline de actiune, care se intrepatrund cu momente romantice si cu mult umor: dragoste, aventura si drama – iata o combinatie captivanta si total irezistibila.

RECENZIE

O sa incep cu partile bune: cartea e amuzanta, de fapt, Bones e amuzant si e un personaj care pare de treaba, dar nici nu se lasa pacalit. Cred ca el e personajul meu preferat, chiar daca inainte sa fie transformat era o tarfa masculina. Ce am mai vazut eu bun sunt luptele. As vrea si eu sa ma lupt si sa ma pot apara singura, dar asta e un vis vechi de-al meu. Bones avea o motocicleta, iar asta a fost tare, vreau si eu una 🙂

Cam atat cu partile bune. Cartea asta chiar nu e pentru mine. Are momente porcoase rau de tot si nici macar nu sunt folosite cuvintele mai stiintifice, sunt cele folosite de cineva care vrea sa te injure si are un vocabular foarte dezvoltat in aceasta privinta. Cand au facut-o, a fost cea mai scarboasa chestie pe care am citit-o vreodata si nici nu mai vreau sa ma gandesc la ce am citit. Doamne fereste!

Cat omoara vampiri si se descurca destul de bine, doar ca pe Bones nu il poate omori cand se intalnes. O sa afle ca el e un vanator de recompense si omoara si el vampiri, desi e vampir. Atunci fac un pact, iar Bones o antreneaza. Cei doi omara vampirii impreuna, doar ca intre ei se petrece ceva si, bineinteles, se culca impreuna si, Doamne iarta-ma, pe coperta ar trebui sa fie un avertisment cat casa!

E asa ciudat sa citesc carti cu vampiri acum. Nu am mai citit de multa vreme si m-am dezobisnuit. Sunt obisnuita cu iubirea aceea pura si care dureaza si, cum sa zic, acum sunt obisnuita cu iubirea aceasta intre oameni. E mai simplu acolo pentru ca stii ca asa ceva se poate intampla si in viata reala, ori un vampir nu gasesti pe oriunde te uiti.

Ma doare inima sa spun ca nu mi-a placut o carte si ca nu am putut s-o termina. Ma doare inima ca nu pot sa-i dau mai multe stele. Poate cand o sa mai cresc o sa mai citesc din ea si poate o sa-mi schimb parerea, dar pana atunci primeste din partea mea 2/5 stele.

starastara

Acum stiu sigur ca nu-mi voi cumpara cartea „Cele 50 de Vicii”.

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

7 gânduri despre „Recenzie (pe jumatate): „La Jumatatea Drumului Spre Mormant” de Jeaniene Frost

  1. Lexy spune:

    Si eu care ma chinui de ceva vreme sa o gasesc la vreun schimb sau ceva :))
    Acum m-am dezumflat…chiar asa rau e? Mie mi-a placut Georgina, nu am nimic cu scenele astea, dar totusi ar trebui sa fie un avertisment pe carte, din cate am vazut nu scrie nimic pe ea. Pacat, suna chiar bine.

    • mariacris98 spune:

      Daca stiam ca e asa nici nu as fi cumparat-o.

    • roxana spune:

      Draga Lexy, iti recomand cu toata caldura „La jumatatea drumului spre mormant”, din moment ce ai citit Georgina Kincaid, si stii ce contine! Asta e chiar prea cuminte, comparativ cu Georgina! Si nu o sa vedeti niciodata pe carti „avertismente”! Ar fi chiar penibil, din moment ce in descrierea cartii iti spune ce va contine! Mie personal mi-au placut ambele carti, asta chiar mai mult decat Georgina! Eu mereu am mers pe premiza ca ce imi place mie, nu trebuie sa placa neaparat si celorlalti! Asa ca mai bine citeste tu cartea, sa-ti formezi o idee proprie, decat sa te bazezi pe parerile altora! 😉 …parerea mea! 🙂

  2. furelise spune:

    Şi eu care muream să citesc cărticica :)) Păi, cred că pot să mai aştept un timp şi să mă axez pe alte cărţi 😀 Eu vroiam să ştiu dacă donşoara Cat este mai şmecheră decât Rose Hathaway 😀 E sau nu ?

  3. roxana spune:

    „Dragoste si aventura, sex si drama intr-un thriller incendiar” …voi ce credeti ca inseamna sex?? eu cred ca e destul de clar, nu? daca citesti undeva „sex”, stii carei categorii de varsta se adreseaza, peste 18 ani, deci nu o citesti, daca ti-e frica sa nu ramai traumatizat! :)) eu am citit cartea, am citit si Georgina Kincaid, si credeti-ma cand va spun, ca nu se compara! Daca asta te scarbeste… stai sa vezi ce se petrece in Georgina Kincaid! :))

Lasă un comentariu