The Versatile Blogger Award

Ii multumim Larisei pentru nominalizare!

versatile-award

REGULI

  •  Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
  •  Include link-ul către blogul respectiv.
  •  Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
  •  Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
  •  Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruluri despre tine.

SAPTE LUCRURI DESPRE MINE

  1. Iubesc din tot sufletul cartile si imi place enorm sa citesc.
  2. Urasc minciuna si oamenii mincinosi.
  3. Iubesc nonculoarea negru. Daca as putea, as purta tot timpul numai haine negre.
  4. Sunt o persoana mult prea matura pentru varsta mea.
  5. Ma integrez foarte greu in colective noi si nu prea socializez cu oamenii din jurul meu.
  6. Sunt o fire foarte timida.
  7. Mai nou mi-am descoperit o pasiune pentru dans 🙂

NOMINALIZEZ BLOGURILE

  1. Another Books World
  2. Lexy’s Crazy World
  3. Cafebiblioart
  4. bianca2b
  5. Krisszu si Jurnalul Fermecat
  6. Bibliophile Mystery
  7. Addicted to Books
  8. Meduza Blanda
  9. …Secrets from Books…
  10. Quiet! I am Reading
  11. Simona’s Blog
  12. Lucky Books
  13. Niahara’s World of Books
  14. Fallen in Books
  15. Just Another Books Lovers

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

6 gânduri despre „The Versatile Blogger Award

  1. larisaoana spune:

    Nu aveţi pentru ce!
    Şi eu sunt timidă, doar că nu tot timpul. Şi, de asemenea, consider că gândesc mai matur decât fac alte fete de vârsta mea.

  2. Multumesc pentru nominalizare, dar am făcut-o de atâtea ori deja , încât am senzația că am lasat multe informații despre mine . Și eu sunt o fire tmidă, mulți spun că-s antisociabilă..hm dar e drăguț totuși .

  3. […] trecute am primit 2 nominalizari la acest premiu de la Oana si de la Cristina  . […]

  4. Simona Husaru spune:

    Mersi mult pentru leapşă >:D<…De abia acum m-am eliberat şi eu de şcoală aşa că preiau leapşa cu întârziere ^^.
    http://secretelecartilor.blogspot.ro/2013/07/leapsa9-versatile-blogger-award.html

Lasă un comentariu