Liebster Award

Unbenannt-1

Îi mulțumesc Siminei de pe blogul Simina Maria pentru nominalizarea la Liebster Award! N-am mai participat de mult timp la o leapșă, așa că sunt cam entuziasmată🙂 Pașii pe care trebuie să îi urmezi dacă ai fost nominalizat sunt:

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

Și acum întrebările la care trebuie să răspund:

  1. Care este personajul tău preferat?

Nu am un personaj preferat. Fiecare carte vine cu atâtea caractere portretizate, încât mi-e greu să aleg o anumită tipologie pe care să o pot numi preferată. Totuși, au fost câteva personaje care m-au impresionat. Voi începe cu Atlas din cartea It Ends with Us de Colleen Hoover. Ambiția lui a fost uimitoare, deși, ca personaj, nu este conturat atât de mult pe parcursul cărții. Îmi place persoana lui, cea care a fost și care încă este. Apoi ar mai fi Jax din cartea Falling Away de Penelope Douglas. Inteligența de care dă dovadă copilul acesta e genială și în ciuda a ceea ce a suferit în copilărie, a reușit să își găsească calea. Lily din It Ends with Us este, de asemenea, un personaj pe care îl admir enorm. Deciziile ei au prefigurat-o drept o femeie puternică, cu o integritate deosebită.

2. Cum a început această pasiune pentru cărți?

Acum câțiva ani am văzut Twilight la televizor și mi-a plăcut atât de mult încât am căutat toate informațiile posibile despre film. Așa am aflat că este ecranizarea unei cărți. În următoarea săptămână mi-am cumpărat toate cele patru volume și le-am citit în câteva zile. După care le-am recitit de vreo două ori. Și apoi am descoperit că sunt multe cărți în genul acestora și am început să tot cumpăr cărți.

3. Care ar fi dream cast-ul perfect, după părerea ta, pentru cartea ta preferată?

Dacă ar fi să aleg cast-ul pentru It Ends with Us, aș da prea multe spoilere, așa că o să aleg cartea Bully de Penelope Douglas.

Jared:

Jon-Kortajarena-model

Tate:

amanda-seyfried-hd-wallpapers-15

4. Dacă ai primi un cupon care ți-ar putea îndeplini o dorință, ce ți-ai dori?

Să devin scriitor.

5. Care este filmul tău preferat?

Nu am un film preferat. Nu ar fi unul la care aș putea spune că m-aș uita întruna fără să mă satur, dar am văzut recent Now You See Me 2 și a fost foarte fain.

6. Ce gen de cărți preferi?

New Adult, Contemporary Romance, Young Adult

7. Ai un lucru pe care îl iei constant după tine?

Cred că telefonul.

8. Descrie-te printr-un cuvânt.

Retrasă.

9. Care este ultima ta obsesie?

Cartea It Ends with Us de Colleen Hoover.

10. Ce carte ai recomanda unei persoane pe care abia ai întâlnit-o?

It Ends with Us de Colleen Hoover.

Întrebările mele pentru blogurile nominalizate:

  1. De ce citești?
  2. Ai citit vreodată o carte care să te afecteze atât de tare încât să nu mai poți citi altă carte pentru o perioadă de timp?
  3. Dacă ai putea să alegi o carte în care să trăiești, care ar fi acea carte?
  4. Cu ce autor ai vrea să te întâlnești?
  5. Ce carte ai vrea să fie ecranizată?
  6. Dacă ar trebui să alegi o singură carte pe care să o citești anul acesta, ce carte ar fi?
  7. Ai citit o carte care să îți schimbe concepțiile despre anumite lucruri?
  8. Ce carte ți-ai dori să fi scris?
  9. Care este pasiunea ta?
  10. Care este citatul tău preferat?

Bloguri pe care le nominalizez:

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

Lasă un răspuns

