Hei lume!!

Bună, dragilor! A trecut așa o perioadă îndelungată de la ultima mea postare, încât mi se pare că m-am scufundat în propria conștiință pentru clipe nemărginite, fără capacitatea de a socoti timpul. Anul acesta nu am comunicat deloc, nu am mai interacționat, dar, cu speranța că a mai rămas cineva rătăcitor prin aceste împrejurimi, mă străduiesc să îmi organizez cât mai elocvent cu putință gândurile în acestă postare și aș vrea să vă întreb ce mai faceți? Cum s-a schimbat cursul vieții voastre în aceste luni? Ce ați mai citit? Cu ce cărți v-ați delectat spiritul interior? Aș putea afirma faptul că m-am schimbat în unele privințe, dar totodată, am rămas la fel. Poate am trecut la un alt stagiu al maturizării sau poate am scindat unele elemente, poate am evoluat sau poate trăiesc parțial în această iluzie, ideea este că, cel puțin, acord totuși mai mult devotament imaginației, modului de a scrie și de a compune. Probabil această latură a conștiinței mele s-a dezvoltat într-o manieră infinitezimală. Multe lucruri s-au întâmplat, pot spune, pentru mine, cel puțin. Pentru voi?

Blend

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

One thought on “Hei lume!!

  1. bookysme spune:

    Pai..am intrat la facultate, am trecut prin prima mea sesiune, de care am scapat cu bine. Am devenit ceva mai nepasatoare fata de anumite persoane, care nu merita nici macar sa le salut. Cam atat, in mare parte.

Lasă un răspuns

