Am reveeeenit + Concurs

Hey toata lumea!!! A trecut asa multa vreme de cand nu am mai postat pe WAT, dar de cand am inceput liceul am avut o viata foarte plina, ca sa zic asa. Si am avut si o perioada in care chiar nu am avut chef de posturi si toate chestiile😀 Dar acum am reveeeeenit!

Nu stiu cata lume mai e pe aici, dar am observat ca si in tot acest timp in care nu am postat nimic, destul de multi cititori s-au abonat la blogul nostru. Asa ca multumim tuturor! Sunteti cei mai tari🙂

Pentru asta si pentru ca noi credem ca a sosit vremea, o sa organizam un concurs cu swag-uri! Prin random, nu am chef sa ma complic cu rafflecopter-uri acum. Cerinta este urmatoarea:

  • Lasati un cometariu care sa cuprinda numele vostru adevarat si adresa de e-mail cu care urmariti blogul

Concursul dureaza pana pe 5 Mai si vor fi 5 castigatori, fiecare va primi un pachet cu swag-uri. Succes!

~O duminica frumoasa in continuare~

http://www.youtube.com/watch?v=Y8ygKnBtKAk

Blend

 

22 thoughts on “Am reveeeenit + Concurs

  1. sabryy9ems spune:

    Multumim pentru concurs!
    Lupsan Sabrina
    sabrina8_dulcik@yahoo.com

  2. Andreea Ilie spune:

    Multumim foarte mult pentru concurs!!😀

    Andreea Ilie
    deea_princes95@yahoo.com

  3. Mary spune:

    Multumim pentru concurs!
    Mariana K.
    welcome_to_my_planet_strangers @yahoo.com

  4. Ivan Janeta spune:

    Multumim pentru concurs!
    Ivan Janeta
    janeta_20072001@yahoo.com

  5. alex spune:

    Nume: Baban Alexandru Marian
    E-mail: alex_baban2006@yahoo.com

  6. Lexy spune:

    Welcome Back, girls🙂
    Luca Alexandra
    allexandra_lacramioara@yahoo.com

  7. andreea chirita spune:

    Andreea Chirita
    andreea_chrita_87@yahoo.com

  8. ~ I still hope!~ spune:

    Heii, buna revenire ^_^
    Timis Andrada
    andradatimis@yahoo.com

  9. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    horatiu_concurs@yahoo.com

  10. Retegan Alina spune:

    Welcome back! ^_^
    Alina Retegan
    allie.ioana@yahoo.com

  11. Cristina♡ spune:

    Fleaca Cristina
    fleaca.cristina@yahoo.ro
    Multumim pentru concurs!

  12. Simona spune:

    Capitanu Simona
    kitty_simona98@yahoo.com
    Multumim pentru concurs!

  13. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    toderoiuandreea@yahoo.com
    Multumim pentru concurs!!

  14. Arachbell spune:

    Siklodi Andreea Gabriela
    d.andreeea@yahoo.com
    Multumim pentru concurs!

  15. diannab15 spune:

    Balan Diana
    diannab15@yahoo.com
    Super concurs! Multumim pentru el.

Lasă un răspuns

