Probleme si iar probleme

problems

Puțin cam ciudat titlu, știu, dar acum chiar am o problemă. N-am mai postat de atât de mult timp pe blog și chiar nu știu dacă mai vreau să fac asta. Nu știu, parcă nu mai am niciun chef și habar am dacă ar mai trebui să țin acest blog sau să îl închid. La început eram așa entuziasmată, dar acum nu mai știu ce să zic. Adică, mai postez din când în când când mă apucă nostalgia sau pur și simplu am chef să postez ceva, dar asta se întâmplă prea rar. Aș vrea să postez mai des, dar pur și simplu, I’m not feeling it, ya know… Ați avut vreodată așa ceva? Dacă da, ce ați făcut până la urmă? Nu o să mă apuc acum să spun că nu am mai postat din cauză că nu am avut timp, că am fost prea ocupată cu școala, etc. pentru că știu că nu este adevărat. Nu am mai postat pentru că nu am mai avut chef și pentru că, atunci când mă gândeam la ceea ce aș putea să postez, totul mi se părea copiat la xerox din nou și din nou. Aș vrea să vorbesc cu cititorii acestui blog (dacă a mai rămas cineva pentru că, să fim sinceri, nu poți urmări un blog dacă nimeni nu postează nimic) despre mai multe lucruri din viață pentru că, oricât am vrea noi să ne scufundăm în lumea noastră imaginară, unde totul e posibil, mai întâi trebuie să o înfruntăm pe cea reală. Știu că acesta este un blog pentru cărți, dar nu poți să vorbești numai despre cărți pentru că intervine monotonia. Aș vrea ca în fiecare zi să vorbim despre o temă diferită și aș vrea să propuneți voi aceste teme. Nu aș vrea să închid acest blog, dar nu știu ce să fac pentru a-mi recupera pofta de a scrie. Spuneți-mi părerea voastră.

Blend

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

6 thoughts on “Probleme si iar probleme

  1. larisaoana spune:

    Eu inca sunt aici😀 Daca as fi intr-o situatie asemanatoare si am fost odata aproape sa imi inchid blogul, as lasa timpul sa treaca.. Stiu ca nu e cea mai buna solutie, nimic macar nu prea e o solutie, dar eu asta am simtit. Fa ce simti si va fi totul bine! :*

    • mariacris98 spune:

      Chiar mă bucur că mai e cineva pe aici. O să las să treacă ceva timp. Mi-e că dacă îl închid acum, mai târziu o să-mi pară rău. Dar tot nu știu cum pot să-mi trezesc din nou pofta de a scrie. Oricum, merci pentru părere :*

  2. Lexy spune:

    Nu fa prostia de a-l inchide.Eu am perioade cand nu postez cu saptamanile,pur si simplu pentru ca daca nu ai inspiratie nu iti iese nimic bun. Deasemenea, nu fa prostia de a intretine blogul cu posturi de tip reclama, iti spun sigur ca toata lumea s-a saturat de ele si nu faci decat sa iti indepartezi cititorii. Mai bine posturi mai rarute si facute din placere decat multe si fortate🙂

  3. Simona Husaru spune:

    Da, si eu sunt de acord cu Larisa. Nu il inchide acum pentru ca poate mai tarziu vei dori sa revii aici. Daca nici dupa o vreme nu vei mai simti nevoia sa postezi aici poti atunci sa te gandesti la solutia asta cu stersul…sau poti reinventa blog-ul ai sa te poata imbia mai bine in a posta ceva.🙂 Succes! ^_^

Lasă un răspuns

