Mini Recenzii

Ce mai faceți dragilor? Ce ați mai citit în ultima vreme? Eu m-am apucat serios de citit de vreo 2 săptămâni în-coace și am reușit să termin aproximativ 8 cărți. Ca să nu mai fac atâtea posturi, m-am decis să fac la fiecare carte o mică recenzie.

1. HOPELESS by Colleen Hoover

~5/5 stele~

Cartea asta am citit-o cam acum o lună și ceva, dar nu am mai apucat să-i fac recenzia. A fost o poveste foarte puternică, cu un impact emoțional foarte mare. Când te gândești prin câtă suferință poate trece un om până își găsește cu adevărat fericirea și asta dacă e destul de norocos să o găsească. Povestea lui Sky și a lui Holder este una emoționantă, plină de greutăți și de suferințe, dar până la urmă reușesc să le depășească pe toate și să fie fericiți, în ciuda evenimentelor tragice care au avut loc în viața lor. Holder își pierde sora, iar Sky este distrusă emoțional. După câte a aflat și a îndurat, mă mir că a mai avut putere să se ridice din pat, dar îi admir puterea și admir faptul că a rezistat și nu a ales calea ușoară.

Holder a fost un personaj demn de laudă. A fost mereu lângă Sky și nu a lăsat-o baltă niciodată, nici măcar atunci când adevărul l-a distrus și pe el. Probabil că dacă nu ar fi fost Holder, Sky nu ar fi trecut atât de bine prin toate. S-au avut unul pe celălalt, iar iubirea și povestea lor i-a ținut puternici.

2. LEO’S CHANCE by Mia Sheridan

~5/5 stele~

Cartea aceasta am primit-o pentru recenzie și pot să spun că a fost o carte minunată, chiar mai bună decât primul volum, Leo. E aceeași poveste ca în prima carte, doar că e din perspectiva lui Leo.

Spun că a fost mai bună pentru că în volumul acesta ți-ai dat seama cu adevărat cât este de rănit Leo și cât de mult suferă. Mama lui adoptivă e o idioată și merită bătută pentru ce i-a făcut lui Leo. Viața lui nu a fost nici așa prea roz; mai vine și curva asta și i-o distruge de tot. Mă bucur că a scăpat de ea până la urmă.

Povestea dintre Leo și Evie e una pasională, dar în același timp plină de emoții și regrete din partea lui Leo pentru că nu își poate face curaj să îi spună adevărul. Mă bucur că până la urmă se rezolvă totul și sunt din nou împreună.

3. CRASH by Nicole Williams

~5/5 stele~

Vă spun, cartea asta nu e așa frumoasă la început, dar pe parcurs și mai ales către sfârșit e superbă! La început m-a enervat puțin Lucy pentru că nu e genul acela de fată cuminte, dar nici genul bad ass. E puțin cam superficială, dar pe parcurs nu mai e deloc așa. Are o familie aproape dezmembrată, chiar dacă stau toți sub același acoperiș. Și apoi Jude își face apariția în viața ei. Și el aduce numai și numai probleme.

E genul de bad boy care e chiar bad boy. Nu sunt de acord cu ceea ce face, dar mă bucur că o ia pe calea cea bună și se îndreptă. Oricum are niște ”prieteni” care sunt cei mai mari derbedei despre care am citit. Când am văzut ce i-au făcut lui Jude când a fost mai mic și apoi ce i-au făcut lui Lucy, mi-a venit să îi strâng de gât! Idioții! Oricum, Jude e Jude și nu poți să nu îl iubești🙂

Lucy și Jude au reușit să treacă peste toate, chiar dacă la final trebuia să fie ceva care să intervină. Nenorocitul ăla de Sawyer! Mi-a plăcut că Lucy nu s-a lăsat intimidată de nimeni și a făcut cum a crezut ea și a rămas cu Jude indiferent de ce vorbea lumea. Citiți cartea asta pentru Jude, merită!

4. ROCKED UNDER by Cora Hawkes

~4/5 stele~

Oficial, asta e cea mai dramatică carte pe care am citit-o în viața mea! Doamne, deci atâta dramă nu vezi nici în telenovele! Se văd, se atrag (foarte tare), nu mai pot să își țină mâinile departe unul de altul, dar atunci Emma intervine cu creierul ei deștept și îl respinge pentru că e într-o trupă rock și e o târfă masculină. Și ca să uite de el se culcă cu altu’, își pierde virginitatea și apoi regretă. Scott se culcă cu cine apucăși tot așa. Apoi se sărută, dar ea îl respinge din nou și îl tot respinge de vreo 20 de ori și după își dă brusc seama că s-a îndrăgostit de el și atunci se duce la el. Dar acum o respinge Scott! Și așa se întâmplă pe tot parcursul cărții până la sfârșit când fac sex și își dau seama ce proști au fost. E enervant să citești în 300 și ceva de pagini același lucru care se întâmplă din nou și din nou.

5. UNBROKEN by Melody Grace

~4/5 stele~

Cartea asta nu a fost așa de frumoasă precum mă așteptam. A fost o poveste destul de simplă și destul de scurtă pe care o poți citi într-o zi de vară, când nu ai ce face. Și în asta a fost ascuns adevărul și din cauza asta era ca lucrurile să se termine rău de tot, dar până la urmă totul a fost bine. Juliet e distrusă după moartea mamei sale și acum tatăl ei e și mai rău. Soră-sa e o tâmpită care caută doar bani, iar Jules e obligată să se descurce singură. Îl are ca iubit pe Daniel, un băiat dulce, dar care nu se compară cu uraganul ei de acum 4 ani.

Soarta face ca ea și Emerson să se mai întâlnească o dată, iar atunci lucrurile încep să se complice pentru că iubirea aceea puternică și atracția dintre ea și Emerson revine în forță, de data asta chiar mai puternică.

Emerson e superb și îmi pare așa de rău că a trebuit să treacă prin atâtea! După ce mama lor i-a părăsit, el a trebuit să aibă grija de Brit și Ray Jay și nu i-a fost deloc ușor. Iar când Jules a plecat și l-a părăsit, a fost distrus. Mă bucur că au avut parte de finalul lor fericit!

6. UNTOUCHED by Melody Grace

~4/5 stele~

În nuvela asta este descrisă perioada în care Juliet / Jules îl întâlnește pe Emerson și toate sunt bune și frumoase și nu știu de ce naiba lucrurile trebuie să se complice tot timpul!

7. UNAFRAID by Melody Grace

~5/5 stele~

Volumul 2 cu siguranță a fost mai bun decât primul. Povestea a fost mai bine descrisă și mult mai complexă. Este vorba despre Brit, sora lui Emerson care se întâmplă să se îndrăgostească de Hunter (iubesc numele ăsta), băiatul de aur cu care a avut o aventură de o noapte cu 3 ani în urmă. Chestia e că Hunter se întoarce în oraș, iar atracția dintre ei este irezistibilă.

Lui Brit i-a fost frică să îl lase în inima ei, dar oricum nu avea nicio șansă în a se opune. Îl iubea încă din acea noapte, doar că i-a fost greu să recunoască. Același lucru s-a întâmplat și cu Hunter. Nicio altă fată nu era ca Brit pentru el și în acei 3 ani nu a putut să și-o scoată din cap.

La început povestea s-a bazat mai mult pe chestiile fizice. De-abia spre sfârșit ai intrat cu adevărat în poveste. De-abia atunci se află esențialul cărții și puterea iubirii dintre Brit și Hunter. Deși Hunter m-a enervat puțin pe parcursul cărții pentru că el nu avea curaj să le spună părinților săi NU și au fost și momente când i-a ales peste Brit, iar decizia aceasta a venit cu consecințele ei. Brit tot timpul se credea inferioară. Niciodată nu se credea destul de bună pentru Hunter, iar când acesta a plecat, ea și-a întărit și mai tare această idee, deși nu era adevărată.

Toată lumea i-a susținut, inclusiv Emerson, care chiar dacă vroia să îl omoare pe Hunter pentru că o rănise pe Brit, i-a dat niște sfaturi care chiar au ajutat-o. Cartea a fost foarte frumoasă și v-o recomand din toată inima!

8. HOMECOMING by Richelle Mead

~5/5 stele~

În această carte Rose și Dimitri merg în Rusia la familia lui Dimitri. Mă bucur că Richelle a scris această scurtă nuvelă pentru că îmi era dor de puțină acțiune Rose / Dimitri pe care să nu o știu deja. S-au luptat din nou împreună și chiar au vorbit despre o viitoare nuntă🙂 A fost destul de amuzantă povestioara și această serie va rămâne mereu în sufletul meu. Roza & Dimka❤

9. THE MEETING by Richelle Mead

~5/5 stele~

Asta nu o pot pune ca o carte pentru că a fost doar primul capitol din Academia Vampirilor din prisma lui Dimitri. Dar pot să vă spun că merită citit. Dacă până acum îl admiram pe Dimitri, acum cred că îl idolatrizez🙂

Voi ce ați mai citit în ultima vreme?

2 thoughts on “Mini Recenzii

1. Bianca spune: