Palavrageala de Sambata #10

Bună!!!! Ce mai faceți?? Nu am mai postat de o groază de timp rubrica asta și chiar îmi lipsea🙂 Am cam neglijat blogul în ultima vreme, dar m-am decis să mă apuc serios de postat și sper să ajung să postez cel puțin un post pe zi. Pe 5 septembrie blogușorul nostru împlinește un an și nu-mi vine să cred cât de repede a trecut timpul! Vedem noi ce o să facem, dar până atunci mai e timp🙂 Voi ce ați mai făcut în ultima vreme? Pe aici cam bate vântul, dar voi încerca să postez cât mai mult🙂 Nu am mai vorbit cu voi de o groază de timp😦 și îmi cer scuze că mi-am neglijat atribuțiile de blogger. Sper că ne veți mai vizita și de acum în colo🙂

Nedenumit

P.S. Dacă nu ați văzut filmul ”Wolverine”, ați făcut o mare greșeală! Să vă uitați neapărat la el! (asta ocolind subiectul🙂 )

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

One thought on “Palavrageala de Sambata #10

  1. bine ai revenit..eh..stii tu vacanta , plictiseala si toate cele …:))

Lasă un răspuns

