Ajutor!!

 

Buna dragilor, ce mai faceti? Ce ati mai citit in ultima vreme? Eu m-am pus pe citit ca vreau sa recuperez cartile necitite de cand m-am uita intruna la Supernatural. Ati vazut ca am tot pus recenzii si mai am cateva pentru niste blog tour-uri🙂  Doar ca, nu mai stiu ce sa citesc. Din cartile care le am paperback, nu prea ma atrage niciuna, asa ca singurele din care am de ales sunt cele de pe Kindle. Imi spuneti cateva carti pe care sa le citesc pentru ca nu mai am nicio idee. Am stst ieri cu Kidle-ul ala in fata cateva ore si nu am ajuns la niciun rezultat. Spuneti-mi niste carti in genul NA, YA, Fantasy, pretty please.

Voi ce ati mai citit in ultima vreme?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

2 thoughts on “Ajutor!!

  1. cafebiblioart spune:

    Killing Sarai, The Dark Duet Trilogy (desi poate ca asta nu), Banished from Grace

  2. Anna și sărutul franțuzesc”(Stephanie Perkins), ”Confesiuni-fragmente din viața unei cititoare de profesie”(Jodie Rhodes), ”Fii demn!”(Dan Puric),

Lasă un răspuns

