Citite si vazute #4

M-am gandit sa fac recenzia completa a urmatoarei carti, dar cum am vazut si filmul am zis sa mai public si in rubrica ”Citite si vazute”, pe care am cam lasat-o balta😀

jurnalul-unui-adolescent-timid-stephen-chbosky

Asa cum spune si titlul cartii, Jurnalul Unui Adolescent Timid este de fapt o colectie de scrisori (un fel de jurnal) pe care Charlie le adreseaza unui prieten imaginar. In aceste scrisori Charlie povesteste niste lucruri inimaginabile, lucruri care ii se intampla lui sau persoanelor la care tine. Cum ar fi faptul ca e indragostit de Sam, prietena lui din clasa a 12-a sau faptul ca Patrick e gay si are o relatie secreta cu Brad, un baiat popular din echipa de fotball. Charlie nu e un baiat obisnuit de 15 ani, are o fire mai ciudata si e mai retras. In viata lui s-au intamplat multe lucruri, unul dintre ele fiind moartea matusii Helen, care l-a marcat pe viata.

E o carte buna si emotionanta😀 mi-a facut placere sa o citesc😉 Partea buna e ca atunci cand o citesti, te simti de parca ai fi alaturi de Charlie, Sam si Patrick, 3 adolescenti cu adevarat deosebiti. Pentru ca ei au reusit ”sa se simta infiniti”.

Rating: 4/5 stele

Si acum filmul:

Am citit jumatate din carte dupa care m-am uitat la film si apoi am continuat cu cititul😀 Nu ma intrebati de ce am facut asta, habar n-am. Dar cert e ca mi-a placut filmul, a fost super OK. Sunt mici diferente intre ceea ce am citit si ceea ce am vazut. Logan Lerman e un actor foarte bun, si unele momente au fost chiar amuzante. De fapt, tot umorul din film a fost cauzat de Ezra (Patrick), personajul lui a fost genial in film. In carte, nu mi-a placut chiar asa mult de el😀

Emma a jucat foarte bine (ca de obicei), doar ca nu mi-a prea placut de personajul ei, Sam. Apare si Nina Dobrev, dar destul de putin. In concluzie, e un film dragut, amuzant, dar si trist care merita vazut😀

Nota: 8/10

Voi ati citit/vazut Jurnalul Unui Adolescent Timid?😀

Blend

2 thoughts on “Citite si vazute #4

  1. pentru mine merita 10 si filmul si cartea:-d

  2. M. spune:

    Eu am văzut doar filmul şi mi-a plăcut mult. Cred că mă voi apuca şi de carte în curând.

Lasă un răspuns

