The Versatile Blogger Award Partea a II-a

Am mai primit o nominalizare de la Bia (Quiet! I am Reading) si vrem sa ii multumim mult😀 Cum data trecuta a scris Cris 7 lucruri despre ea, acum e randul meu. Dar mai intai regulile:

  •  Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
  •  Include link-ul către blogul respectiv.
  •  Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
  •  Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
  •  Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

7 lucruri despre mine:

  1. Sunt pasionata de moda😀 Cel mai mult imi plac rochiile (mai nou fustele) si ador sa-mi cumpar bijuterii. Am o gramada de cufere pline.
  2. Sunt o fire iertatoare (uneori, prea iertatoare). In clasa mea majoritatea fetelor (baietii mai putin) sunt rele si invidoase, dar eu nu pun niciodata la suflet ce zic ele. Si daca mi-ar face ceva cu adevarat rau, tot le-as ierta rapid.
  3. Iubesc cainii (inclusiv aia care m-ar musca) si nu ma gandesc de doua ori cand le dau pachetul pentru scoala. Am facut foamea de multe ori pentru ca le-am dat pachetelul, dar nu-mi pare rau.
  4. In nici 2 ani am strans peste 200 de carti (doar cele fantasy, YA, NA) si nu le-am citit pe toate. Totusi sper sa fac asta pana ajung la facultate.
  5. Urasc persoanele cu doua fete. Si credeti-ma, pana la 14 ani am intalnit mult prea multe.
  6. Port ochelari😀 Inainte nu imi placea asta, dar acum m-am obisnuit si cred ca nu as mai fi eu fara ei.
  7. Imi ador numele😉 Da, ciudat, dar pana acum vreo 2 ani nu intelegeam de ce ma cheama Antonia. Pe bune, majoritatea fetelor aveau nume de Cristina, Maria, Alexandra, Ionela si hopa si eu: Antonia.

Bun, gata si cu asta. Blogurile nominalizate raman tot cele de data trecuta + blogul Roxanei, FALLING IN LOVE WITH BOOKS😉

Blend

 

3 thoughts on “The Versatile Blogger Award Partea a II-a

  1. Mă bucur că adori numele tău. Cristina e comun mult prea comun, dar m-am obișnuit .( neh nu o să o fac prea curând)
    Mie mi-ar face plăcere să am cufere de bijuterii, eu am o pasiune pentru pantofii cu toc , chiar dacă eu nu știu să merg cu ele

Lasă un răspuns

