Doar la editura Leda – Creatura de Nely Cab

Dupa o lunga asteptare, cei de la Leda publica cartea…

CREATURA de Nely Cab

Sunt, în acelaşi timp, şi mai mult, dar şi mai puţin decât o fiinţă umană. Sunt, prin cine ştie ce întâmplare miraculoasă, încă în viaţă. Aceasta este povestea primei mele iubiri, povestea vieţii mele trecute şi povestea renaşterii mele…

Isis Martin, o fată de şaptesprezece ani dintr-un orăşel obscur din sudul Texasului, începe să sufere de tulburări de somn, după ce o siluetă neagră înaripată îi tulbură visele, hărţuind-o. Nu trece mult până când Isis se hotărăşte să-şi înfrunte frica, descoperind cu surprindere identitatea celui care se ascunde în spatele vietăţii amenințătoare cu chip uman. Şirul descoperirilor nu se opreşte însă aici…

Când Isis îi cere necunoscutului să demonstreze că nu este o plăsmuire a imaginației ei, acesta acceptă provocarea cu bucurie. Astfel, frumoasa adolescentă ajunge să îi cunoască pe membrii unei familii din spiţa divină a acelora de mult uitați de omenire.

Romantismul, senzualitatea explozivă, pericolul şi întâmplările dincolo de puterea de înţelegere a muritorilor o însoţesc pe Isis pe drumul ei spre o iubire nepermisă, de natură să schimbe legile pământeşti. În mod sigur, această extraordinară călătorie îi va captiva şi încânta pe iubitorii poveştilor de dragoste. Iar povestea se află de-abia la început…

TRAILER-UL CARTII:

Cartea are 448 pagini, formatul 13 x 20 cm, ediţia este broşată şi preţul de listă 39,90 RON. La precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.

Am citit cartea asta vara trecuta si mi-a placut mult😉 deci chiar merita sa dati banii pe ea. Nu o sa o cumpar cand apare precomanda, astept sa apara alte reduceri. Nu ma grabesc sa pun mana pe ea din moment ce deja am citit-o😀

E cineva interesat de ”Creatura”?

Blend

6 thoughts on “Doar la editura Leda – Creatura de Nely Cab

  1. Lexy spune:

    Chiar vroiam de mult sa o citesc si curios nu am auzit ca ar fi in portofoliul Leda :)) Tare aeriana mai sunt in ultma vreme…dar cred ca am sa o citesc vara asta in engleza, oricum.

    • Antonia ♥ spune:

      In Engleza cred ca suna mai bine, cel putin la cateva carti am vazut diferenta😀 (le-am citit in Engleza si apoi au aparut in Romania), Oricum, sper sa-ti placa😉

  2. diannab15 spune:

    Am citit-o si eu engleza, dar abia asteptam sa apara si in romana. Chiar ma bucur ca intr-un tarziu au terminat-o si este numai buna de cumparat.
    Adevarat, in engleza suna mai bine, dar chiar vroiam sa o am si in romana, deci cu siguranta o voi cumpara cand apare precomanda.

  3. Isabele spune:

    Nu am citit-o, dar mi-a atras atentia. Am chiar si un semn de carte de la voi.😀 Astept sa apara si eu pentru ca suna bine. Sunt tare curioasa ce este pana la urma acea „creatura”. Imi spune si mie cineva?😀

Lasă un răspuns

