Pretty Little Liars pe ecranele din Romania

In sfarsit serialul realizat dupa cartile Sarei Shepard (Micutele Mincinoase) va aparea si pe ecranele din Romania😀

PLL-Wallpaper-pretty-little-liars-tv-show-32882308-1920-1200

Banuiesc ca deja ati auzit toti de serial, eu il ador😉 Mai am 10 episoade din sezonul 3 dar mi-e frica sa ma uit pentru ca stiu ca o sa plang pana apare sezonul 4.

Ei bine, daca nu ati vazut serialul pana acum, eu zic sa-i dati o sansa. Puteti sa-l vedeti pe ProCinema de la ora 20:00 in fiecare seara (cred?) incepand cu data de 29 Mai. Serialul nu se prea aseamana cu cartile, doar prima carte practic se petrece in primul episod. Dar clar, serialul este mai bun😉

Ce ziceti, va uitati?

Blend

4 thoughts on “Pretty Little Liars pe ecranele din Romania

  1. pixselz spune:

    Aaa o sa fie de luni pana joi SI EU NU MAI POT A ASTEEEEEEEEEEEEEEEEEPT PANA LA SEZONUL 4.Sunt o disperata.Debea astept sa ma uit din nou la serial,de la inceputuri.Sper doar sa nu faca pauze mari intre sezoane.

  2. eu le-am vazut pe comp, dar merita.

  3. sherry_soule spune:

    Reblogged this on Author Sherry Soule and commented:
    Love this show!

Lasă un răspuns

