Palavrageala de Sambata #9

Salut dragilor, ce mai faceti?😀 Eu una nu am mai postat demult pe blog. Nici nu prea am avut chef, dar am si fost ocupata in ultimele 2 saptamani.

Saptamana asta am avut 3 teze (Cris 2) si 2 teste si culmea, toate au fost cam usoare😀 ceea ce e ciudat. Teza la mate a fost atat de simpla, penal de simpla. Si asa s-a intamplat si cu aia de la istorie. Ne-a dat de invatat vreo 40-50 de pagini si teza a fost doar din 3-4 pagini. Aici nu ma plang, pentru ca oricum nu am putut sa retin tot din caiet (serios acum, revolutia aia avea 20 de pagini…).

Dar sa vorbim despre altceva. Ce ati mai citit in ultima vreme? Eu momentan am 3-4 carti incepute si nu stiu pe care sa o continui. Cred ca azi termin ”A Shade of Vampire” de Bella Forest, e geniala😉 si e cu vampiri (iar mie nu prea imi plac vampirii).

Mai incolo (sau maine daca uit) o sa dam startul unui concurs cu swag-uri, asa ca sa sarbatorim ca am scapat de teze. Doar ca pachetele cu swag-uri o sa fie surpriza😉 Ce ziceti? Veti participa?

Va dorim un rest de weekend placut si ne auzim mai tarziu😉

Blend

Lasă un răspuns

