Happy Dance!!!!

Saluuuutt!!! Ce mai faceti??? Eu sunt super, mega, ultra fericitaaaaaa!!! :)) Credeam ca nu o sa mai apuc sa postez azi pe blog, dar ma bucur ca am timp sa fac asta🙂 De ce credeti ca sunt fericita? Sugestii, careva?😕 Nu? Atunci va spun eu🙂 Chiar acum am venit de la Timisoara, unde am vazut filmul „Fast and Furious 6” si a fost genialllll!!! Genial va zic!

A avut niste efecte speciale atat de bune incat ziceai ca tot ce s-a intamplat acolo e pe bune si urmeaza sa auzi la stiri despre toate accidentele alea si despre curse🙂 Masinile au fost pur si simplu niste bijuterii si prindeau o viteza din aia orbitoare🙂 Au fost si motocicletele alea superbe care mergeau cu aproximativ 100 si ceva la ora, daca nu 200🙂 A fost si o chestie zburatoare ciudata si impuscaturi si accidente si tancuri si toate chestiile care mie imi plac🙂 Filmul a avut un sfarsit…. Vai de capul meu! Vreau filmul al saptelea!

Cred ca acest film a fost facut doar din puncte culminante pentru ca in fiecare secunda aveai impresia ca cineva o sa moara🙂 A fost bestial si isi merita toti banii! Sa va uitati la el neaparat! Cred ca seria asta de filme e seria mea de suflet!🙂 As fi vrut sa fie mai lung, chiar daca a durat 2 ore si ceva🙂 Voi ce ati facut azi?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

Lasă un răspuns

