Palavrageala de Sambata #8

Bunaaaaa!! Ce mai faceti??? Bine, sanatosi?🙂😉 Noi suntem stresate pentru ca saptamana asta o sa fie plina😦 Eu am doar 2 teze, dar Antonia are 3 si cea de la istorie nu e deloc usoara. Are vreo jumate de caiet de invatat😦  Si profesorii ceilalti ne streseaza si ei cu testele lor. Cea mai tampita saptamana, plus ca de luni o sa trebuiasca sa ne imbracam la 4 ace la scoala. Anyway, am pus toate coletele la posta si pe saptamana viitoare ar trebui sa ajunga.

Astazi a fost o zi tampita pentru ca a trebuit sa mergem la scoala, dar eu am scapat pentru ca am mers la olimpiada unde mi-am ars creierul 2 ore🙂 Am incercat sa citesc cat mai multe si sa mai postez pe blog, dar pur si simplu trec printr-o faza din aia in care nu mai am chef de calculator (si Antonia e la fel). Acum m-am apucat de „Opal” si sper s-o termin cat mai repede, pana nu incep tezele🙂

Zilele astea am chef de iesit afara si asta e ciudat pentru ca eu de obicei nu prea ies pe afara. Luna asta trebuia sa merg la bazin, dar din toate zilele, eu am mers numai vreo 5…. Asteniile astea….:)))

Voi ce mai faceti?? Nu am mai vorbit de mult cu voi🙂 Ce parere aveti despre noul aspect? Ne-am reintors la tema asta pentru ca pur si simplu asta era cea mai potrivita pentru blog🙂 Sper ca nu v-am plictisit cu discursul meu, dar nu am mai facut postul asta de multa vreme🙂 Imi cam lipsea🙂 Acum cred ca o sa ma duc sa trag pe dreapta pentru ca imi pica ochii in gura de somn si maine am de invatat si mai tre sa citeasca si Cristina🙂 Va urez noapte buna si un weekend placut! V-am pupat! :*

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

5 thoughts on “Palavrageala de Sambata #8

  1. păi bine ai revenit..și la noi teoretic s-a făcut școală , dar practic clasa mea a tras pe stânga și dreapta …păi voi două nu sunteți în aceași clasă? sau a-ți ales teze la materii diferite ,

  2. gabilellobiu spune:

    Mult succes !
    De ce ați mers la școală, sâmbătă ?😮

Lasă un răspuns

