Palavrageala de Sambata #7 + Intrebare

Hei dragilor, ce mai faceti? Nu am mai postat de mult in rubrica asta😀 De fapt, nu am prea postat pe blog, doar Cristina ce a mai postat. Saptamana asta a fost plina si sper sa nu am ”norocul” sa fie asa si urmatoarea. Am dormit putin si am alergat toata ziua😀 + teme si invatat. Desi, avand in vedere ca de luna viitoare mergem la bazin, s-a dus cu timpul meu liber.

Ma gandeam sa fac de marti un post in care sa va intreb daca vreti niste concursuri fulger in weekend, dar am uitat. Dar cred ca nu e tarziu sa va intreb😀 Ori diseara, ori maine dupa-masa? Ce ziceti? Concursurile ar fi cu swag-uri, e-book-uri si o carte sau doua. Daca va intereseaza, lasati aici un comentariu (trebuie sa fie cel putin 6 persoane ca sa aiba loc concursurile).

In rest, nu stiu ce sa va mai zic. La posta am pus tot ce mai aveam de pus, asa ca pe saptamana viitoare ar trebui sa primiti ceva (daca e necesar) de la noi.

Voi ce ati mai facut saptamana asta?

Blend

16 thoughts on “Palavrageala de Sambata #7 + Intrebare

  1. Par tentante concursurile
    Am o intrebare cati ani ai antonia?

  2. Raluca P. spune:

    Sună foarte bine, eu sigur particip!
    Sper să am timp şi să nu ratez postările respective.🙂

  3. Deenisa spune:

    Particip si eu🙂

  4. myu..mai un pic si vacanta la moi e relaxant ca inca nu intram in teza…la voi e mai urat cu examenele ..apropo bafta si sa spuneti ce alegeti …

  5. Raluca spune:

    Particip si eu ^^

  6. Gabriela spune:

    Categoric mă înscriu și eu, sper doar să fiu ” pe fază ” !

  7. Cristinab spune:

    particip cu siguranta!

    multi ani sanatosi si cu multa inspiratie fetelor! nu am crezut nici o clipa ca nu aveti el putin 18 ani.
    aveti o gandire matura si un limbat vast! iubitoare adevarate de carti!
    xo

  8. Mary spune:

    Ma inscriu si eu😀

Lasă un răspuns

