Leapsa Cuplurilor

Acum mi-a venit pofta sa fac o leapsa, asa ca am luat LEAPSA CUPLURILOR de pe blogul lui Lexy🙂

Regulile: Numeşte top 10 cupluri preferate din toate cărţile/ filmele/ serialele posibile, apoi răspunde la întrebări. NU TE UITA LA ÎNTREBĂRI ÎNAINTE!

Nu o sa le pun intr-o anumita ordine pentru ca mi-e prea greu sa aleg🙂

  1. Aiden & Alex (”Half Blood”)
  2. Dimitri & Rose (”Academia Vampirilor”)
  3. Travis & Abby (”Fericirea Incepe Azi”)
  4. Daemon & Katy (”Obsidian”)
  5. Patch & Nora (”Ingerul Noptii”)
  6. Kaidan & Anna (”Sweet Evil”)
  7. Tobias & Tris (”Divergent”)
  8. Lucas & Jaqueline (”E Usor sa te Iubesc”)
  9. Jace & Clary (”Instrumente Mortale”)
  10. Carlos & Kiara (”Legile Atractiei”)

1. Îţi mai aduci scena/episodul/fragmentul în care ai început să îi preferi pe numărul 6?

Da, normal, am iubit acel cuplu inca de cand s-au intalnit🙂 Cand Anna l-a vazut pe scena, atat de cufundat in ceea ce facea🙂 Doar ca dupa m-a cam calcat pe nervi🙂 Si acum imi mai amintesc calatoria lor si scena de la hotel❤ De abia astept „Sweet Peril”!

2. Caracterizează-i în câteva cuvinte pe cei din cuplul 2:

Rose si Dimitri o sa ramana mereu in inima mea. Rose e genul de fata impulsiva, e tupeista si e o fata dura. Dimitri e calm, isi tine emotiile sub control si are un efect uimitor asupra lui Rose. Se completeaza unul pe celalalt si au trecut prin atatea pana au ajuns sa fie impreuna. Iubirea dintre ei e atat de mare si de intensa, incat ei sunt o singura persoana, impreuna formeaza un lucru superb. Una dintre cele mai bune serii pe care le-am citit pana acum, o serie care m-a marcat si pe care nu o s-o uit niciodata.

3. Ti-ai imaginat vreodată cum ar arăta personajele din cuplul 4?

Normal ca mi-am imaginat si ma ajuta foarte mult si modele de pe coperta🙂 Se potrivesc foarte bine cu personajele din mintea mea.

4. Dacă perechea 7 s-ar despărţi, cum ai reacţiona?

As vrea sa le dau cap in cap si cred ca as plange, dar stiu ca Tris si Tobias sunt un cuplu dur, fiecare are defectele lui si au trecut prin multe impreuna. Sunt un cuplu slefuit si sper ca nu o sa se desparta pentru ca o sa-i fac reclamatie autoarei🙂

 5. De ce sunt cei din cuplul 1 aşa importanţi?

Pentru ca mi-au atins mie inima. Nu pot sa spun de ce sunt importanti, dar stiu ca sunt importanti pentru mine si cred ca seria asta e preferata mea. Astazi mi-a venit sa-i omor pe toti din carte pentru ca Alex si Aidan au avut niste neintelegeri. Este un cuplu memorabil (cel putin pentru mine), la fel ca Rose si Dimitri🙂 Se aseamana foarte mult povestile🙂

6. Este cuplul 9 pe bune sau doar o glumă?

Da, clar este pe bune! Numai ei stiu prin cate au trecut ca sa fie impreuna, numai ei stiu cata suferinta au indurat si daca nu ar fi fost pe bune, nu ar fi trecut prin toate astea.

7. Dintre toţi, care au cea mai mare chimie?

Nu stiu ce sa raspun la intrebarea aceasta pentru ca fiecare cuplu este unic, fiecare are chimie si la toate este deosebit de puternica. In fiecare este o iubire mistuitoare care le da puterea sa mearga inainte indiferent ce s-ar intampla. Cred ca Travis si Abby s-ar potrivi cel mai bine ca raspuns la aceasta intrebare. Dupa ce am citit si „Walking Disaster”, nu cred ca Travis ar putea trai fara Abby.

8. Dintre toţi, care au cea mai puternică legătură?

Cred ca si la aceasta intrebare raspunsul este tot Travis si Abby. Abby este aerul lui Travis si invers. Iubirea lor este ATAT de puternica, incat nu conteaza faptul ca sunt asa diferiti. Poate sunt un dezastru, dar e un dezastru frumos.

9. Dacă ar fi să le dai un sfat celor din cuplul 10, ce le-ai spune?

Sa se iubeasca la fel si la 50 de ani, sa nu renunte la iubirea lor, sa fie adolescenti toata viata, macar cate putin🙂

10. Care dintre perechi a rezistat cel mai mult?

Nu pot sa raspund la aceasta intrebare pentru ca nu stiu🙂

11. De câte ori s-au despărţit cei din cuplul 6?

N-au fost niciodata cu adevarat impreuna pentru ca e interzis🙂 Dar la sfarsitul cartii chiar s-au despartit si imi vine sa plang din cauza aia. Vreau sa citesc si volumul 2🙂

12. Dacă lumea ar fi invadată dintr-o dată de o apocalipsă, cine ar supravieţui?

Poate Daemon si Katy pentru ca sunt extraterestrii (Katy are doar puteri), Kaidan si Anna pentru ca sunt copii demonilor, poate si Patch si Nora.

13. Şi-au ascuns cei din cuplul 7 relaţia cu un motiv?

Nu pot spune ca Tris si Tobias si-au ascuns relatia. Lumea in care traiesc ei e mai complicata si nu se pune accentul pe povestea de dragoste.

14. Mai sunt cei din cuplul 4 împreună?

Da si sper ca nu se intampla nimic rau cu ei in „Opal”.

15. Este perechea 10 reală?

Dap, e bine ca a fost doar o carte🙂

16. Dacă cele 10 perechi ar fi puse în Jocurile Foamei, care ar câştiga?

Grea alegere pentru ca majoritatea cuplurilor care mi-au ajuns la inimioara stiu sa se lupte si sa supravietuiasca. Chiar nu stiu care ar castiga🙂

17. A încercat vreodată cineva să saboteze perechea 5?

Da, mai ales tampita aia de Marcie. Inca o urasc!

18. Care pereche ai apăra-o până la moarte?

Ce intrebare e asta? Normal ca le-as apara pe toate!

 19. Ce ai schimba la perechea 3?

Cand niciunul nu a lasat de la el si tot timpul de la chestii simple se ajungea la chestii complicate.

20. Dacă o vrăjitoare rea ar coborî din cer şi ţi-ar spune să desparţi o pereche pentru totdeauna că altfel le va despărţi ea pe toate, pe care ai alege s-o strici?

Nu pot sa despart nicio pereche pentru ca mi-as face rau cu mana mea. Le iubesc prea mult pe toate ca sa le despart.

Oricine vrea sa ia leapsa are unda verde🙂

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

5 thoughts on “Leapsa Cuplurilor

  1. Andreea spune:

    Antonia,cred ca din moment ce ai Touching The Surface,ar fi momentul sa i-o las altcuiva cartea.Mi se pare corect,nu?
    P.S. Interesant post

  2. Andreea spune:

    nu o sa ti-o trimit eu.o sa ti-o trimita o fata care a terminat-o de citit,asa ca nu depinde de mine.🙂

Lasă un răspuns

