Dau pe gratis: The Iron King de Julie Kagawa

Hei dragilor, ce mai faceti? Eu tocmai imi faceam curat la raftul cu carti in Engleza si am o carte pe care vreau sa o dau. Cartea se numeste ”The Iron King” si este scrisa de Julie Kagawa.

TIK_ironfeyO dau pe gratis pentru ca are un defect care mie nu-mi place. Uitati:

20130407_164709

Sper ca se vede bine😀 s-a ingalbenit pe margine, dar in rest cartea este noua (fara mazgaleli, pagini rupte, colturi indoite), eu am citit doar vreo cateva pagini din ea. Oricum eu vroiam sa imi iau din nou primul volum (si celelalte) de pe Book depository si pana la urma o sa le iau anul acesta. Si avand in vedere ca sta degeaba in biblioteca si imi ocupa locul, vreau sa o dau. Din nou mentionez, fara bani (nici macar transportul nu-l platiti).

Deci daca cineva e dispus sa o citeasca chiar si asa sau daca vroia sa o aiba, lasati aici un comentariu. O dau cu mare placere😀 Daca este mai mult de o persoana, habar n-am cum sa fac. Normal ar fi sa o aleg pe prima, dar se poate si cu Random daca asa nu va place😉

43 thoughts on “Dau pe gratis: The Iron King de Julie Kagawa

  1. dya_dyana spune:

    eu o vreauuu

  2. Ioana Andrei spune:

    Mi-ar placea sa o iau eu🙂 ♥

  3. deea s spune:

    eu o vreeeaauuu:x

  4. Robinn spune:

    Mi-ar place s-o citesc iar defectul nu mi se pare asa de mare.

  5. Katherine spune:

    Si mie mi-ar placea sa o citesc ;D

  6. Giani spune:

    Eu o vreau!

  7. Simona spune:

    Si mie mi-ar placea sa o am.

  8. Lucky spune:

    si euuu o vreau:d

  9. szabonoemi31 spune:

    Ma bucur ca vad oameni cu sufletul mare. Mi-as dori si eu. O seara placuta!

  10. szabonoemi31 spune:

    Mi-as dori-o si eu* Astazi nu stiu ce am, cum ai observat tot gresesc. Imi cer iertare🙂

  11. Romina Gianina spune:

    Eu o vreau😡

  12. alex spune:

    O vreau eu

  13. funny spune:

    As dori si eu sa o am😀

  14. Raluca spune:

    Si eu as vrea sa o primesc.

  15. Gabriela spune:

    Și eu aș fi încântată dacă aș avea cartea în bibliotecă ! ^^
    Te-ai decis ?
    Faci prin Random sau primul venit – primul servit ?

    • Antonia ♥ spune:

      Mai astept pana maine, poate mai comenteaza cineva😀 Cred ca pana la urma o sa aleg prin Random, au comentat mai multe persoane decat ma asteptam si nu mi se pare corect fata de ele😀 Sper ca e OK asa.

  16. Isabele spune:

    si eu, este draguta coperta,pare si interesanta.

  17. anddeea spune:

    Si eu mi-as dori-o🙂

  18. Cassie spune:

    Si eu o vreau!!😀

  19. andreea chirita spune:

    si eu o vreau!

  20. EusiAtat! spune:

    as vrea si eu daca tot o dai pe gratis😉

  21. Simona Husaru spune:

    Şi eu aş dori cartea. De asemenea am rubrica Schimb de cărţi deschisă şi am putea facem un schimb de cărţi dacă ar fi să te intereseze ^^.

  22. ramydul spune:

    Si eu as vrea cartea.Ador aceasta serie!

  23. Iulia spune:

    Pai o vreau si eu😀 .Si am si eu o curiozitate legata de book depository : plata cum se face?

    • Antonia ♥ spune:

      Plata se face cu cardul si transportul este gratuit😀

      • Allie spune:

        Culmea ca trimit din alta tara par avion si nu platesti nimic, iar de la noi daca comanzi platesti in jur de 10 lei transport:)) mi-am comandat si eu de 2 ori de pe book depository si am fost foarte multumita😀

  24. ioana alexandra spune:

    si eu o vreau!!!
    pacat ca am vazut postarea atat de tarziu…
    esti foarte generoasa, abia daca observ defectul! imi place atat de mult sa citesc , incat chiar nu ma intereseaza daca unele carti au mici defecte (acum, sa nu fie ceva foarte evident). continutul conteaza cel mai mult pentru mine:)

  25. Iulia spune:

    Ok,mersi Antonia :*

  26. Alexandra M. spune:

    De cand mi-am dorit cartea aceasta..
    Chiar esti super generoasa si chiar mi-ar placea sa o citesc🙂

  27. Allie spune:

    Si eu as dori cartea. Chiar vroiam de mult sa incep seria, dar nu am avut ocazia.😀

  28. BabyRalukutza spune:

    Si eu🙂

  29. Krsz spune:

    Si eu o vreau

  30. pixselz spune:

    OMG pe bune?!?!!?Deci tocmai am rugam de parintii mei sa mi-o cumpere!Si mda nu am reusit.Au o problema cu comanda prin card.Si acum sunt si suparati pe mine.Doamne Sfinte chiar mi-as dorii sa citesc cartea:o3!Multumim mult!

  31. Seran Alexandra spune:

    O vreau!🙂

  32. biancacris spune:

    hey buna puteti sa imi lasati si mie un comentariu aici ? si promit sa il returnez;) http://quietreadin.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html mersi

Lasă un răspuns

