Antonia’s Mailbox #15

In ultima vreme am cumparat o gramada de carti😀 si nici nu mai am unde sa le pun. O sa incep cu cele in Engleza:

20130328_150354

Acestea si urmatoarele 7 care urmeaza le-am primit in urma comenzii de pe Book Depository😀

20130328_150208

Am auzit ca seria asta este foarte buna asa ca am luat toate cele 3 volume.

20130328_150528

Deja am citit ”Of Poseidon” si mi-a placut foarte mult. Sirene😉

20130407_125152

”Wake” si ”The Dark Heroine” le-am luat de pe blogul Ioanei<3

20130328_150806

Astea le-am luat de pe Elefant. Deja am citit si ”Cele 13 motive” si pot sa spun ca e geniala. Chiar este o carte pe care ar trebui sa o citeasca toata lumea.

20130407_125005

Sper sa ajung sa citesc ”Captiv in Labirint” in vacanta asta, dar nu sunt prea sigura. Am inceput si ”Nopti de Patima” si pot sa spun ca e…dura. Vampiri aia sunt infricosatori ca naiba😀

20130407_124823

Joia trecuta am primit si ”Anna si sarutul frantuzesc” de la Epica si cu siguranta o sa o citesc in vacanta asta😀 In poza e si cainele meu, se pare ca si el s-a indragostit de carte😉

Voi ce ati mai primit/cumparat/castigat? Putem sa facem ca la blogurile din strainatate, daca ati facut un post cu ”In My Mailbox” pe blogul vostru puteti sa lasati aici link-ul😀

Blend

 

10 thoughts on “Antonia’s Mailbox #15

  1. Gabriela spune:

    Voi face în curând o astfel de postare ^^ !
    M-ai făcut curioasă în privința cărții „ Cele 13 motive ” !

  2. deea s spune:

    si eu am citit cele 13 motive:d am adorat cartea:D chiar este o carte pe care ar trebui sa o citeasca toata lumea:D

  3. Andreea spune:

    Ti-ai cumparat TTS?
    Stii ca esti inscrisa in blog tour si cartea o sa-ti ramana tie in urma listei randomizer,nu?

    • Antonia ♥ spune:

      Am cumparat-o inainte sa stiu ca o sa o primesc de la blog tour. Nu-s chiar genul de persoana norocoasa si m-am gandit ca din atatea persoane nu o sa imi pice tocmai mie😀 dar oricum copia de la blog tour o sa imi ramana mie si asta o sa i-o dau Cristinei sau o sa fac un concurs cu ea.

  4. felicitari,da buna idee sa punem linkul daca avem noutati cu ocazia asta descoperim bloguri noi zic…

  5. Simona Husaru spune:

    Foarte frumoase cartile care ti-au ajuns de pe BD!❤ Minunate toate :D! Lectura placuta!!

      • Simona Husaru spune:

        Cu plăcere!😀 Am prins şi eu nişte reduceri super ieri şi, printre altele, mi-am luat şi eu Of Poseidon. ^^ Multe din cărţile pe care le-ai strâns de curând sunt şi pe lista mea pentru citit pe viitor. Abia aştept să am mai mult timp😀.

      • Antonia ♥ spune:

        Ce ma bucur ca ti-ai luat ”Of Poseidon”😉 , inca nu i-am facut recenzia pe blog, dar poti sa iti spun ca e geniala. Pentru mine a fost prima carte in care sirenele erau personajele principale. Si sunt mai mult decat sigura ca o sa te topesti dupa Galen, e asa dulce😉 Ooo si finalul a fost WOW, mor pana pe 28 Mai cand apare urmatorul volum😀

Lasă un răspuns

