Noutati despre filmul „Orasul Oaselor”

Dupa cum probabil ca stiti, a aparut un nou trailer al filmului „Orasul Oaselor” care imi place foarte mult si acum vreau si mai mult sa vad filmul. Au aparut si posterele cu unele personaje si eu sper sa fie un film reusit. Din ce am vazut in trailer, imaginile se potrivesc cu ce imi imaginam eu cand citeam cartea🙂 Aveti mai jos trailerul si posterele:

 

Tin sa mentionez ca in carte Clary nu este asa de frumoasa ca in film.

Si pun urmatorul GIF din cauza obsesiei mele pentru motociclete🙂

Voi ce parere aveti despre aceasta serie? Ati citit-o? Va veti uita la film?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

Lasă un răspuns

