Citite si vazute #3

Astazi am vazut si filmul „Gazda” care ne-a placut mult, cred ca mai mult decat cartea si a fost foarte interesant. O sa incep cu cartea:

A fost un pic plictisitoare cartea la inceput, dar pe parcurs a devenit interesanta si mie mi se pare o poveste originala. Imi place ca e cu extraterestrii si personajele sunt dure si duc o viata grea. Mi-a placut ca pe langa asta, au fost si momente romantice si povestile de dragoste au fost destul de incurcate. Mi-ar placea ca Stephenie sa continue seria si sa se faca si filme in continuare dupa carti.

Si acum despre film:

A fost un film superb, cu siguranta mai bun decat „Twilight” si la sfarsit am avut acel sentiment in inima, am fost trista ca s-a terminat si ca a durat asa de putin. Filmul a fost realizat foarte bine si actorii s-au potrivit cu cele descrise in carte. Mi-a placut mult de Jared, de fapt, de actorul care juca rolul🙂 si sunt trista ca a aparut asa de putin. Filmul a urmat intamplarile din carte si a fost un film foarte bun. Si cred ca as fi vrut ca Ian sa fie interpretat de Max pentru ca a aparut mai mult in film, dar i s-a potrivit mai bine rolul lui Jared. De la noi, „Gazda” primeste 9/10. Voi ati vazut filmul?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

One thought on “Citite si vazute #3

  1. nu am vazut filmul , iar cartea cred ca o sa o citesc acum in vacanta , dar nu stiu nimic sigur …

Lasă un răspuns

