Recenzie: Impecabil de Sara Shepard

Astazi am terminat si ”Impecabil” de Sara Shepard si sincera sa fiu, m-a dezamagit putin. Nu stiu, ma asteptam sa fie mai antrenanta cartea si ceea ce s-a intamplat cu Toby la final a fost singurul lucru care m-a facut sa ii dau cartii 4 stele😀

Cele 4 mincinoase sunt puse din nou la incercare de A si incearca sa supravietuiasca secretelor cum stiu ele mai bine, adica sa minta😀 Spencer si Hanna au fost doua personaje extrem de enervante in acest volum, cel putin din punctul meu de vedere. Spencer continua sa se vada cu Wren, fostul iubit al Melissei, i se daruieste trup si suflet si pana la urma el ii spune: ”Pa-pa Spencer!”

Viata Hannei este data peste cap atunci cand tatal ei revine si incearca sa se bage in treburile ei. Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca despartirea de Sean a afectat-o foarte mult. Sean o sa inceapa sa se vada cu o alta fata…cu Aria. Ceea ce chiar nu mi-a placut este faptul ca autoarea a cam lasat-o deoparte pe Aria. De Ezra nu mai zice nimic, iar majoritatea capitolelor sunt dedicate celorlalte 3 mincinoase. Cu toate ca viata Ariei a fost cea mai afectata: tatal ei incepe sa se vada din nou cu o fosta amanta, iar ea nu poate face nimic sa o protejeze pe mama ei de aflarea adevarului.

Emily se ataseaza tot mai mult de Toby Cavanaugh si asta nu e de bine. Ma rog, mie mi-a placut de Toby si l-am considerat un personaj important in ”Impecabil”. Si imi pare extrem de rau de ceea ce s-a intamplat cu el la sfarsit. El nu era A, dar fetele nu aveau cum sa stie asta sigur. Atatia suspecti si atatea minciuni, nici nu stii pe cine sa mai invinovatesti.

De abia astept sa incep volumul 3 si de data asta chiar sper sa imi placa mai mult. Presimt ca mai multe personaje isi vor scoate ghereale la iveala😉

RATING:

Four_Star_General___USMC_by_KahunaSniper

Voi ati citit volumul 2 din seria ”Micutele Mincinoase”?

4 thoughts on “Recenzie: Impecabil de Sara Shepard

1. da am citit toata seria ma rog toata impropriu spus cele 4 volume aparute la noi …dar le-am citit anul trecut cand nu aveam blog deci trebuie sa le recitesc cndva sa le pot face recenzii

2. Daniela spune:

Da, am citit cartea si a fost OK. Daca ar fi sa ii dau si eu stelute, i-as da 3😀 Si mie imi pare rau de Toby si de Spencer. Wren a fost un ticalos la final!

3. furelise spune:

A fost draguta cartea,nu mi-am notat impresiile volumelor in parte, ci doar parerea generala, asa ca nu-mi amintesc exact ce mi-a placut si ce nu la acest volum. Chestia cu Aria a fost aiurea pentru ca se vedea cu Sean si era cu gandul la Ezra, dar tot de ea mi-a palcut cel mai mult dintre cele 4. Mi se pare ca ea sufera cel mai mult. Tatal are o amanta, mama o da afara din casa, trebuie sa locuiasca la Sean, apoi o da si el afara.. si celelalte sunt ranite, dar Aria cel mai tare :-<