Recenzie: „Bloodlines” de Richelle Mead

Am terminat azi la scoala „Bloodlines” si mi-a placut mult, dar in inima mea primeaza „Academia Vampirilor”. Va las coperta si descrierea:

Sydney protects vampire secrets – and human lives.

Sydney belongs to a secret group who dabble in magic and serve to bridge the world of humans and vampires.

But when Sydney is torn from her bed in the middle of the night, she fears she’s still being punished for her complicated alliance with dhampir Rose Hathaway. What unfolds is far worse. The sister of Moroi queen Lissa Dragomir is in mortal danger, and goes into hiding. Now Sydney must act as her protector.

The last thing Sydney wants is to be accused of sympathizing with vampires. And now she has to live with one…

RECENZIE

Bun, deci, cum am mai zis, mi-a placut aceasta carte, dar in inima mea tot e un gol cand ma gandesc la „Academia Vampirilor”. Rose este un personaj de neinlocuit si pe parcursul a sase carti in care i-am simtit trairile, e greu de inlocuit. Sydney e ok, dar Rose este personajul meu preferat ever. Acum cand esti in capul lui Sydney e foarte ciudat. Rose era mai tupeista si era mai dura si plus ca era si Dimitri pe acolo si Dimitri e Dimitri.

Sydney trebuie sa o protejeze pe Jill care este foarte apropiata de Adrian, iar pentru asta trebuie sa se mute intr-o scoala din Palm Springs. Chiar daca lucrurile par simple, ele nu sunt asa. Tot timpul apare ceva care le complica, ba niste moroi morti, ba niste tatuaje interzise oamenilor, ba un sentiment ciudat in inima pe care Sydney nu stie de unde sa-l ia. Si acest sentiment se produce atunci cand Adrian e prin preajma🙂

Si apropo de Adrian, imi vine sa plang pentru el, sincer. Toate sentimentele care le-a avut pe parcursul cartii, le-am simtit si eu si pur si simplu vreau sa plang pentru el.

Are inima franta dupa ce Rose l-a parasit (sa nu se subinteleaga ca nu am vrut ca Rose sa ramana cu Dimitri, he is the best❤ ) si de fiecare data cand isi aduce aminte de ea o durere ii invadeaza sufletul. Sper sa fie bine si sa gaseasca din nou dragostea in Sydney. Ea nu e ca Rose, nu e dura, nu se lupta si asta imi cam lipseste, dar e o fata de treaba si ma cam regasesc in ea, sincer. Isi tine sentimentele in ea, dar cand explodeaza e de rau, nu e prea comunicativa si ii place sa invete (eu tot as vrea sa fiu mai ca Rose, dar asta e🙂 ).

De abia astept sa-mi ajunga si celelalte 2 volume pentru ca vreau sa vad ce se intampla🙂 Richelle e un geniu si are un stil de a scrie incat nu te plictiseste nici daca sunt zeci de pagini de descriere. E o descriere estentiala, care totusi te tine in suspans. Cu toate ca mi-a placut mult cartea, nu pot sa ii dau 5 stele pentru ca nu a fost asa de buna ca „Academia Vampirilor”. De la mine primeste 4.5/5 stele.

4

Voi ce parere aveti despre aceasta carte?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

3 thoughts on “Recenzie: „Bloodlines” de Richelle Mead

  1. Daniela spune:

    Imi place foarte mult recenzia ta, felicitari<3 Si eu am citit AV si mi-a placut la nebunie, deci nu vad de ce nu mi-ar placea ''Bloodlines''. Team Adrian!

  2. AleeAly spune:

    In sfarsit!!! Am spus in sfarsit o persoana care o place mai mult pe Rose si Dimitri decat pe Lissa/Adrian/Cristian/….se intelege nu le inumar acum pe toate😀 recenzia mia starnit curiozitatea dar mie putina teama sa nu fiu dezamagita caci eu una am fost si sunt inca indragostita de Av,e seria mea de suflet dar…cred ca o sa fac rost de seria Bl si o sa o citesc si eu

  3. Isabele spune:

    Cu sigurnata am sa citesc si eu seria. Astept sa apara la noi, mie imi place sa simt cartea in mana si sa citesc cand am chef.
    Cat despre Adrian nu cred ca o sa ajung sa mi se faca mila de el, nu mi-a placut caracterul lui, dar ma bucur da ca este cu Sydney.

Lasă un răspuns

