Serii/Carti care urmeaza sa fie ecranizate #2

png-programs-movie_update-256x256Va sunt datoare de mai mult timp cu al doilea post de genul acesta😀 doar ca timpul a trecut si eu am uitat  sa-l mai fac. Oricum astazi o sa va prezint in continuare carti sau serii care urmeaza sa fie ecranizate. O sa incep cu cartea ”Cele 13 Motive” de Jay Asher.

12235_original

Ei bine, mi se pare cea mai buna idee ecranizarea acestei carti. Am citit-o in doua zile si a fost geniala (inca trebuie sa-i fac recenzia pe blog😉. Au aparut si niste zvonuri in legatura cu actorii care ii vor interpreta pe Hannah si Clay, Selena Gomez si Logan Lerman:

Sky_Wallpaper_by_AllegroJ

Haideti sa continuam cu seria ”Culorile Dragostei” de Kerstin Gier:

Primul film a fost realizat deja si a aparut pe data de 14 Martie in strainatate. Ceea ce mi se pare o porcarie este faptul ca la noi nu apare. Doar in Germania si Rusia *prostie*

Deja stiti ca seria ”Delirium” de Lauren Oliver va fi ecranizata, dar trebuie sa o mentionez si pe ea😀

tumblr_m8a4gmGcsG1rvujs2o1_500

Imi plac actorii alesi, mai ales de Greg Sulkin, e foarte dragut<3

Uitati aici o poza cu cast-ul:

tumblr_mk1f6tv0yJ1rvofkdo1_500

O alta carte care urmeaza sa fie ecranizata este ”Daca as ramane” de Gayle Forman. Nici in ziua de azi nu am terminat cartea, sper sa fac asta in vacanta de primavara:

coperta_2577_big

Se pare ca Chloe Moretz este cea care o va interpreta pe Mia, personajul principal😉 Mi se pare o alegere potrivita, e draguta fata.

chloe_moretz_2013_marie_claire_magazine_photoshoot_elAA2NTc.sized

Inca nu este un lucru sigur faptul ca seria ”Shadow Falls” de C.C. Hunter va fi ecranizata, dar totusi eu sper sa se adevereasca intr-o zi.

shadow falls

Drepturile de ecranizare au fost preluate, dar autoarea a spus intr-un articol ca inca nu e 100 % sigur ca se va face un serial, nu film😀

Disney a cumparat drepturile de ecranizare ale seriei ”Legaminte” de Ally Condie:

Matched Series

Ally o vrea pe Nina Dobrev il rolul Cassiei. Am citit cartea si cred ca Nina e prea frumoasa pentru Cassia, cel putin la cum o descrie in carte.

Deocamdata atat😀 Mai sunt multe serii si carti care vor fi ecranizate, iar asta inseamna ca trebuie sa fac mai multe posturi. Cred ca o sa transform posturile astea intr-o rubrica pana la urma. Dar pana atunci, pe care dintre aceste carti vreti sa le vedeti ecranizate mai repede? Eu pe toate<3

 

 

4 thoughts on “Serii/Carti care urmeaza sa fie ecranizate #2

  1. Cristinab spune:

    Bitten de Kelley Armstrong va fi ecranizata! va fi un serial de succes, parerea mea si abia astept serialul care cred ca va aparea in primavara anul 2014. Au ales deja o actrita frumoasa si focoasa care o va interpreta pe Elena, acum sunt curioasa pe cine vor alege pentru Clayton🙂

  2. Lexy spune:

    Abia astept sa vad cele 13 motive, mi-a placut mult cartea🙂
    Sincer referitor la Rosu de Rubin mi se pare o mare porcarie! Adica faci un film pe care toata lumea ce a citit cartea vrea sa il vada dar nu il dai decat in Germania! Plus ca am cautat pe net si nu sunt decat 2 site-uri unde il poti vedea si culmea e ca nimeni nu a facut vreo subtitrare! Vorba aia, macar in engleza de se gasea unul sa faca o subtitrare. Sau firar macar in germana de a-si gasi ar fi bine ca eu fac germana doar ca la variantele super proaste inregistrate cu mobilul ce sunt pe net nu auzi nimic. Sunt foarte dezamagita.
    Si apropo de asta nu inteleg de ce nu ruleaza si in Iasi Gazda si Warm Bodies. De la inceputul lunii e peste tot in tara doar aici nu.
    Sper ca Nascuta la Miezul Noptii sa iasa bine.Asa poate mai compenseaza esecurile celorlalte.

    • Antonia♥ spune:

      Noi chiar sambata viitoare mergem sa vedem Gazda si poate si Warm Bodies, daca il prindem😀 dar mergem la Timisoara. Mi se pare o prostie sa nu-l ruleze la Iasi, dar totusi poate ai ocazia sa le vezi😉

Lasă un răspuns

