Cristina’s Mailbox

N-am mai postat in rubrica asta de o caruta de vreme🙂 Dar in ultimul timp s-au mai adunat cateva🙂

CAM00035Mi-am cumparat cartile „Zece Lucruri pe care le-am facut si probabil n-ar fi trebuit”, „E usor sa te iubesc”, „Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere”.

CAM00036

Mi-am cumparat si „Fericirea incepe azi” si am cumparat inca odata cartea „Insurgent”.

CAM00037

Am cumparat de pe blogul lui Lexy cartea „Cinder and Ella” si am castigat pe blogul Another Books World cartea „The Boy Recession”.

CAM00039

Am cumparat cartea „Bloodlines” de pe blogul Sanzianei, iar cartea „The Dark Heroine” este a Antoniei.

CAM00041

Mi-am cumparat si cartea „Nopti de Patima”, dar nu stiu daca o voi citi.

CAM00043

Am cumparat si cartea „Num3re” pentru ca imi mai trebuia una ca sa am transport gratuit🙂

CAM00045

Cam atat pana acum. Voi ce ati mai cumparat/primit/castigat?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

6 thoughts on “Cristina’s Mailbox

  1. furelise spune:

    Numere😮 Şi Bloodlines şi Cinder & Ella şi şi şi😮 SuperbeeeO_o Ce bibliotecă frumoasă aii🙂 Eu am primit Tăcere de Becca F, Fata de hârtie şi Sanctus😀 Lectură plăcută :*

  2. gabilellobiu spune:

    Wow !
    Lectură plăcutăă!
    Timp să ai – cărți ai destule !😉
    Eu am câștigat 2 cărți – Cadavrul din bibliotecă * a ajuns * – și – E ușor să te iubesc * e pe drum * – !
    Plus încă 2 cărți de la autoare🙂 .
    Eu sunt mulțumită, totuși, s-au adunat într-un timp relativ scurt.

  3. Lexy spune:

    Frumoase achizitii! Eu chiar vreau sa citesc Nopti de patima, sper sa pun mana pe ea cat mai curand🙂

  4. katherine585 spune:

    Lectura placuta. Am citit si eu Insurgent, este o carte minunata.
    Apropo ai trimis swag-urile de la concurs? Nu as vrea sa se fi ratacit pe drum.

    • Antonia♥ spune:

      Nu, inca nu le-am trimis. Scuze pentru intarziere dar saptamana asta am sesizat ca a doua persoana care a castigat nu si-a trimis datele. In weekend o sa alegem alt castigator si saptamana viitoare o sa pun si aceste doua pachete cu swag-uri😀

Lasă un răspuns

