Recenzie: Micutele Mincinoase de Sara Shepard

Micutele_mincinoase

Poate stiti, poate ca nu, dar eu sunt o MARE fana a serialului ”Pretty Little Liars” ;) dar pana acum nu am citit nicio carte din serie (asta daca nu punem la socoteala acele carticele de la Bravo). Si am fost o mare proasta…

Nu mi se pare ca exista o mare diferenta intre carte si serial, dar mi se pare ca fetele sunt mult mai rele. Spencer nu e asa egoista in serial si cu siguranta Hanna nu e o asa stricata. Emily e tot o inotatoare si o fata cuminte (la inceput) pana o intalneste pe Maya si isi descopera adevaratele inclinatii sexuale.Nu mi-a placut deloc de familia ei care o controla de parca ea nu putea sa gandeasca singura. La fel ca toate fetele, Emily se gandeste si acum la Alison, prietena ei care a disparut cu 3 ani in urma.

Aria e mincinoasa mea preferata si in carte si in serial, imi place mult personalitatea ei😀 si nu pot sa o condamn pentru ca are o relatie cu profesorul ei, Ezra (chiar daca eu nu as face niciodata asa ceva). Pana la urma ea nu stia cine este el cu adevarat atunci cand l-a intalnit in barul acela.

Cum am mai spus, de Hanna mi-a placut cel mai putin si cred ca pot sa spun asta si despre Spencer. Hanna e o scorpie, e foarte ingamfata si o…hoata. Spencer se tot baga in relatiile surorii ei Melissa si pana si familia ei ajunge s-o urasca.

De abia la sfarsitul cartii cele 4 redevin prietene si afla ca toate sunt hartuite de A. Cine e A? Nu se stie, poate o fata, poate un baiat sau chiar propria Alison. Dar stati, ea e moarta? Sau nu?

Din partea mea, ”Micutele Mincinoase” primeste:

Four_Star_General___USMC_by_KahunaSniper

Astept sa fiu uimita in urmatorul volum😀 Voi ati citit cartea?

1359271724

4 thoughts on “Recenzie: Micutele Mincinoase de Sara Shepard

  1. Daniela spune:

    Si eu am citit cartea si mi-a placut foarte mult. Sunt de abia la volumul 3, dar sper sa fac rost si de 4 in curand. Sigur o sa fi uimita in volumul 2😀

  2. furelise spune:

    Am citit-o si eu, si mi-a placut, ca si tie, foarte mult de Aria🙂 Exista totusi diferente intre film si serial, dar cartile sunt mai bune, zic eu. Spencer e o total bitch, e rea rau :)) Si Hanna, inhaitata cu Mona, la fel. Imi venea sa le dau palme cand citeam cat de rele erau. Aria era cea mai draguta, si frumoasa, si sufletista, si desi nu aprob relatia cu Ezra, pai, nu pot s-o condamn🙂

  3. da am citit-o si da sunt nnebunita dupaea ..si ard de nerabdare sa traduca si volumul 5 si avand in vedere cat de greoi se misca pana in 2034 o sa le avem pe toate ..cu conditia sa traiesc pana atunci …

  4. deea s spune:

    si mie mi-a placut enorm de mult seria asta:D totusi mi se pare o diferenta destul de maricica fata de serial:D imi plac cartile mult mai mult decat serialul:D parca deja la serial nu mai stiu cu ce sa ne surprinda:D parerea mea:) desi e totaly bitch preferata mea e Spencer:D

Lasă un răspuns

