Antonia’s Mailbox #14

E mai mult de o luna de cand nu am mai postat in rubrica asta si s-au adunat o gramada de carti si swag-uri😀 O sa incep prima data cu ce am primit:

20130310_114152

Ca de obicei, majoritatea swag-urilor vor ajunge la voi:D

20130317_131431

Aici sunt niste carti pe care le-am primit pentru recenzie, mai putin ”Star Fish” care este pentru voi. Deci asta inseamna ca o sa deschidem un concurs nou😉

20130317_131250

”E usor sa te iubesc” am cumparat-o de la editura Epica si deja am citit-o si i-am facut si recenzia (de fapt, si eu si Cris i-am facut recenzia pentru ca e prea tare cartea<3). Am pus si cartea in Engleza primita de la autoare langa ea ca sa vedeti cum arata si la ei. Sincer, mie imi place mult mai mult varianta noastra😀

20130317_131124

”Fericirea incepe azi” si ”Jurnalul unei iubiri imposibile” le-am primit de ziua mea de la Cris si Ale (BFF-urile mele )

Volumul 3 din ”Jocul Minciunii” si ”Perfectiune” le-am cumparat de la Diverta.

20130317_131933

Aici sunt doar 4 din cele 14 (sau 15) carti comandate de pe Book Depository. Ele sunt cadoul de ziua mea de la parinti si imi plac foarte mult<3 doar ca vin separat si vin mai greu prin posta.

Cam atat pana acum😀 Voi ce ati mai cumparat/primit/castigat?

4 thoughts on “Antonia’s Mailbox #14

  1. Dumnezeule ..in primul rand la multi ani;)) cred ca am ratat asta si regret nespus , adica da in mod categoric regret..si frate cu tine ca si fiica ai mei ar da faliment ;)) ….sa fi sanatoasa si mai multe carti si tot ce iti doresti tu..dar hm…

  2. Daniela spune:

    Frumoase achizitii😉 eu mi-am cumparat saptamana aceasta primele doua volume din seria ”Casa Noptii” si am primit ”Rosu de Rubin”.

  3. deea s spune:

    ooooaaauuu…lectura placuta si sa te buxuri de ele:D

Lasă un răspuns

