Recenzie: E usor sa te iubesc de Tammara Webber

coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc

Chiar daca am mai citit cartea odata in Engleza si i-am facut recenzia pe blog (tot in Engleza), astazi am citit-o si in limba romana😀 ”E usor sa te iubesc” este o carte geniala pe care as reciti-o de o gramada de ori si tot nu m-as satura de ea. Povestea lui Lucas si a lui Jacqueline e unica pentru mine😉

Modul in care cei doi s-au intalnit nu este unul tocmai placut, deoarece Lucas o salveaza pe Jackie de la un viol. Prietenul fostului ei iubit, Buck incearca sa profite de ea, dar Lucas ii da o bataie sora cu moartea. Fata nu spune nimanui ce s-a intamplat, nici lui Erin, cea mai buna prietena a ei. Din acea seara, Jackie si Lucas devin din ce in ce mai apropiati si pana la urma o sa ajunga sa se indragosteasca unul de celalalt.

Timp de 2 saptamani, Jackie nu a mers la cursurile de economie si a pierdut foarte mult, asa ca Dr. Heller (profesorul ei) o pune in legatura cu un meditator pe nume Landon Maxfield. Ciudat, cei doi nu se vad, doar vorbesc prin e-mail, iar uneori flirteaza *virtual*. Intr-o zi fata afla de la colegul ei Benji ca Lucas este Landon. Foarte interesant, nu? Se pare ca domnul sunt-un-baiat-rau-si-nu-imi-pasa-de-scoala nu e chiar asa rau😉

Lucas a suferit mult cand era mic si trecutul lui intunecat e ca o bariera intre el si Jackie. Pe langa faptul ca Buck apare din nou in peisaj, de data aceasta mai razbunator ca inainte. Se mai baga si Kennedy (fostul ei prieten) intre Lucas si Jackie si ma enerveaza la culme. O sa se intample o gramada de lucruri pana cand cei doi vor fi in final fericiti😀 dar nu va zic mai multe, ca sa nu stric farmecul cartii.

Deci chiar trebuie sa cititi cartea aceasta, nu veti regreta deloc si cu siguranta veti vrea mai mult dupa ce o veti termina😉 Sunt multe momente triste si fericite care pur si simplu te lasa cu gura cascata<3 Tammara e o autoare geniala si trebuie sa citesc si celelalte carti scrise de ea.

RATING

five_star

1359271724