Predestinare de P.C. Cast & Kristin Cast – In curand la editura Litera

„- Asa lucreaza Intunericul. Transforma dragostea in ceva rau. Cuvintele lui ma luara prin surprindere…

– Stark, Intunericul nu poate transforma dragostea in nimic. Dragostea este singurul lucru care rezista in Intuneric, dincolo de moarte si de distrugere. Stii asta – sau stiai asta.“

Este oare predestinat ca dragostea sa iasa invingatoare din lupta cu insusi Intunericul?

 P.C. Cast este o premiata autoare de literatura fantastica si paranormala si un profesor indragit. Fiica ei, Kristin Cast, are si ea premii pentru jurnalism, dar si pentru poezie.

Vandute deja in milioane de exemplare, primele volume ale seriei Casa Noptii se bucura de un urias succes international! Aventurile lui Zoey Redbird in liceul vampirilor continua in cartea a zecea!

In sfarsit apare si volumul 9 din seria ”Casa Noptii” la Litera😀 Am toate cele 8 volume, dar nu am apucat sa le citesc, cu siguranta la vara. Voi ati citit vreo carte din serie pana acum?

PS: Nu-i asa ca e frumoasa coperta?

6 thoughts on “Predestinare de P.C. Cast & Kristin Cast – In curand la editura Litera

  1. Nu imi vine sa cred..eu nu am decat cele 3 volume ce au aparut la bravo girl..sper ca in curand sa le achizitionez si pe restul..dar e diferita fata de restul copertelor e mai speciala parca nu stiu de cedar e atragatoare

  2. furelise spune:

    Jur, e cea mai tare coperta dintre toate cartile seriei, de abia astept sa o citesc😀

    • Antonia♥ spune:

      Da, e tare draguta, fata de celelalte…Ai citit toate 8 volumele? Te intreb pentru ca vreau sa ma apuc de serie de o caruta de timp, dar Cristina mi-a zis ca nu e asa faina😀

  3. serafincean laura spune:

    Ce bine imi pare ca in sfarsit apare vol.9,eram curioasa sa aflu continuarea! Eu le-am citit pe toate celelalte 8,mi-au placut chiar foarte mult! Citeam chiar si cate un volum pe zi!

  4. deea s spune:

    coperta e superba:x deabia astept sa apara:D

  5. ionela spune:

    eu am citi toate cele 8 volume si mi-au placut foarte tare, zic ac merita citi, abia asteptam si vol 9

Lasă un răspuns

