Recenzie: Adevar sau Provocare de Sara Shepard

Astazi nu am fost la scoala pentru ca m-am simtit rau azi-noapte si mama a vrut sa raman o zi acasa😀 asa ca am profitat de timpul liber ca sa termin ”Adevar sau Provocare”, mai aveam vreo 220 de pagini din ea. Le-am citit foarte repede si cand am terminat, vroiam mai mult. Cu siguranta aceasta carte a fost mai buna decat primul volum si de abia astept sa ma apuc si de al treilea, pe care l-am cumparat sambata.

Emma continua sa se dea drept Sutton si asta cu ajutorul lui Ethan, singura persoana care poate sa o ajute.the_lying_game_fan

M-am asteptat ca relatia lor sa treaca la un alt nivel, dar au ramas la acelasi stadiu de prietenie (din pacate), desi au marturisit ca simt ceva unul pentru celalalt😀

In acest volum, Emma devine suspicioasa si incepe sa-si cerceteze sora si prietenele (de fapt, ale lui Sutton). De fiecare data cand afla ceva urat despre ele si credea ca a mai gasit un indiciu despre moartea lui Sutton, se intampla ceva si le taie de pe lista. Pana la urma se pare ca Laurel, Madeline si Charlotte nu sunt vinovate, ci surorile Twitter, Gabby si Lily. Jumatate din carte se concentreaza pe ele si pe rautatile lor.Dar ca gemenele sa fie vinovate ar fi destul de simplu pentru Emma, nu credeti?

Ceea ce mi-a placut cel mai mult la aceasta carte a fost finalul😉 Deci serios Sara, de abia la sfarsit ai putut sa IL faci sa apara? Chiar trebuie sa citesc volumul al treilea ca sa aflu mai multe. Altceva nu stiu ce sa va mai zic, decat ca trebuie sa cititi seria.

RATING

Four_Star_General___USMC_by_KahunaSniper

1359271724

3 thoughts on “Recenzie: Adevar sau Provocare de Sara Shepard

  1. deea s spune:

    e superba seria:x iar volum trei la fel credema:D insa ca si celelalte mult prea scurt:(( is curioasa cat o sa tina seria:x o sa fie ca si pll?:d

    • antonia8900 spune:

      Pana acum au aparut 5 volume in strainatate, al saselea va aparea anul acesta. Pe Goodreads scrie ca seria va fi compusa din 7 volume, dar cine stie, poate autoarea va scrie mai multe😀

  2. sper sa faca chestia asta , dar nu stiu cat o va putea lungi:)) adica in mm da se poate sa le innebuneasca pe protagoniste dar aici ..nu prea stiu..tot ce imi doresdc eu la ora asta e sa ma apuc odatade ele ..acum citec divergent ..dar am o stare de nu stiu cum sa o numesc dar nu e draguta deloc:))

Lasă un răspuns

