Recenzie: „Banchetul Nebunilor” de Rachel Caine

Ca de obicei, eu las cartile faine balta. De ce n-oi fi terminat eu cartea asta pana acum, nu stiu. Va las aici descrierea:

Morganville nu este ceea ce pare…

Vampirii domnesc asupra orasului… si a tuturor celor care locuiesc in el.

In orasul universitar Morganville, vampirii si oamenii au invatat sa traiasca intr-o pace relativa. Totusi, unii studenti – cum este si Claire Danvers – stiu ca, dupa lasarea intunericului, invatatura poate fi lasata pe planul doi, mai importanta fiind supravietuirea. Si asta, mai ales dupa sosirea domnului Bishop, tatal Ameliei – un vampir malefic, dornic de putere si care actioneaza dincolo de orice reguli. Ceea ce doreste el este inimaginabil de sinistru. Abia in seara unui banchet, la care participa toti vampirii, alaturi de partenerii lor umani, Claire realizeaza care este planul lui Bishop… ca si complicata si funesta capcana pe care le-o intinde cetatenilor cu sange cald din Morganville…

pizap

Bun, mai trebuie sa spun ca seria asta a intrecut asteptarile mele? M-am apucat de volumul 4 acum cateva luni, dar apoi m-am apucat de alte si alte carti si nu l-am mai terminat.

La inceput nu a fost asa de palpitanta, dar catre mijloc devenea din ce in ce mai interesanta. Imi place ca a fost o carte la care n-am putut sa prevad nimic de dinainte si chiar nu ma asteptam la ce s-a intamplat la final.

Dupa ce Bishop, tatal lui Amelie, a venit in oras, totul a inceput sa o ia razna. Claire trebuia sa gaseasca un antidot pentru maladia vampirilor, Michael nu se prea impaca cu viata lui ca vampir, Eve trece prin niste momente cumplite si Shane, ei bine, Shane probabil ca e mai stresat decat ei.

Bishop vrea sa se razbune pe Amelie pentru ceva ce i-a facut aceasta in trecut, iar daca se va incepe o lupta, intregul Morganville va fi implicat. In Morganville se va face un bal cu scopul de a-i ura bun venit lui Bishop, dar asta e doar o fatada. Adevaratul motiv e mult mai sadic.

Mai mult de jumatate dintre vampiri, insa, nu ii jura credinta lui Bishop, iar acesta se enerveaza cumplit si astfel incepe taraboiul. Ameli este pe cale sa fie omorata, casele Fondatoarei sunt incendiate, Myrin este urmarit de Bishop, iar Shane este folosit drept momeala…

Dupa toate astea, vreau neaparat sa citesc volumul 5🙂 Si aproape era sa uit, relatia lui Claire si a lui Shane nu trece la un alt nivel. Claire incearca sa-l convinga, dar Shane este de neclintit. Mai sunt si parintii lui Claire pe acolo care nu prea sunt de acord cu relatia lor si asa mai departe. Eve si Michael au o relatie denivelata ca intotdeauna, dar pana la urma e bine🙂

In concluzie, va recomand seria asta pentru ca e foarte faina si chiar nu ma asteptam sa-mi placa asa de mult🙂 Rating: 5/5 stele.

five stars

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

3 thoughts on “Recenzie: „Banchetul Nebunilor” de Rachel Caine

  1. Cassie spune:

    Hihi, e foarte buna seria :”>. Dar tot astept volumul 8 si nu vrea sa apara:(

  2. eu sunt innebunita dupa numele de amelie..mi-ai inseninat ziua complet..

  3. Romina Gianina spune:

    Eu nu le-am luat , nu-mi place cum le-au structurat …

Lasă un răspuns

