Citite si vazute #2

Voi ati citit cartea „Bestia” de Alex Flinn? Ati vazut filmul dupa care este facuta cartea? Filmul „Beastly”? Prima data o sa-mi spun parerea despre carte.

Cartea a fost una destul de frumoasa, dar nu este o carte care te lasa cu gura cascata. Am citit cartea acum doi ani si nu mai stiu exact tot ce se intampla, dar o sa incerc sa spun ce-mi mai amintesc. Este vorba despre Kyle, genul de baiat fustangiu care foloseste mai mult fetele si asa mai departe. El invita o fata la bal pe care o considera foarte urata si de care vrea sa-si bata joc. O sa apara la bal cu alta fata, iare Kendra, care era vrajitoare il transforma intr-o bestie. El trebuie sa-si gaseasca o persoana care sa-l iubeasca pana cand trandafirul fermecat se va usca. El se va indragosti de Linda, o fata saraca care va veni sa stea cu el pentru ca Kyle l-a obligat pe tatal ei sa o aduca acasa la el. Pana la urma Linda se indragosteste de el si Kyle redevine om.

Si acum filmul:

Filmul nu a fost diferit de carte si chiar a urmat firul narativ.  A fost destul de OK si mi-a placut, dar eu ma asteptam sa il vad pe Alex Pettyfer cu foarte mult par pe el, asa cum e vechea poveste „Frumoasa si Bestia”🙂 Oricum, va recomand si filmul si cartea, iar din partea mea acest film primeste 8/10. A fost destul de dragut, plus ca Alex Pettyfer e unul din actorii mei preferati🙂 Voi ce parere aveti?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

4 thoughts on “Citite si vazute #2

  1. ai citit cartea…eu am tot auzit de ea,dar nu stiu daca sa o citesc,,

  2. Simona Husaru spune:

    Eu am văzut filmul de curând şi mi s-a părut interesant. Vreau să citesc şi cartea însă, din cate am văzut, este şi un al doilea volum care la noi nu a apărut.😕

  3. Romina Gianina spune:

    Si eu am citit cartea . Nu prea parea Alex bestia care era descrisa in carte

Lasă un răspuns

