Recenzie: Fericirea Incepe Azi

FericireaIncepeAzi

Stiu ca am mai facut odata recenzia acestei carti, dar acum am citit-o si in romana si a trebuit sa o mai fac o data. Va spun ceva: in romana nu are acelasi farmec asa cum a avut cand am citit-o in engleza, dar tot superba a fost. Nu credeam ca voi ajunge sa spun asta, dar intrece „Ingerul Noptii”🙂

3d-abstract-butterfly-backgrounds-wallpapers (1)

Chiar daca a fost a doua oara cand am citit cartea asta, tot am savurat-o pana la ultima pagina. Oficial este cartea mea preferata si nu credeam ca o sa spun vreodata asta.

A fost o carte cu o lectie de viata si mi-am dat seama cat de orgoliosi si de prosti pot fi uneori barbatii. Daca ar lasa mandria la o parte si nu ar mai avea orgoluil acela cat casa de mare, ar fi mai bine.

Povestea lui Abby si a lui Travis este una foarte complicata care iti da batai de cap. Travis e incapatanat, Abby e poate si mai incapatanata si atunci cand se ciocnesc, ies scantei🙂 Mi-a placut ca personajele au fost prezentate in evolutie si au suferit niste schimbari radicale, mai ales Travis. La inceput era genul de om care nu se temea de nimic si nu se prea gandea la ce se intampla in jurul lui. E un fustangiu de prima clasa si nu a simtit niciodata frica. Ei bine, toate aceste lucruri se schimba cand o intalneste pe Abby. La inceput probabil ca o vedea ca pe o provocare pentru ca ea a fost singura fata care nu i-a cedat, dar mai tarziu ajunge sa o iubeasca si ii ia al naibii de mult sa isi dea seama de asta. Abby devine lumea lui si motivul lui de a trai. Travis va ajunge mult mai sensibil si va trai sentimente pe care credea ca nu le va avea niciodata. Si cand te gandesti ca toate astea au inceput de la un pariu…

Abby este un personaj liniar, care nu se prea schima pe parcurs, dar inainte de asta, ea a renuntat la fosta ei viata care ii aducea doar amintiri urate. Nu vroia sa fie cu Travis tocmai din cauza aceasta: se temea ca s-ar putea sa redevina cine a fost inainte. Chiar daca se intalnesc intr-un mod putin mai ciudat, viata lor s-a schimbat inca din acel moment si a fost dragoste la prima vedere. Le-a luat mult pana au ajuns la concluzia asta, dar pana la urma a fost bine. Nu credeam ca se va evolua atat de mult in carte, dar ma bucur ca relatia lor a ajuns la un nivel superior.

„Fericirea Incepe Azi” m-a condus prin toate starile si chiar am plans. Este o carte superba care merita citita si eu v-o recomand din toata inima. Daca as putea sa-i dau mai mult de 5 stele, nu as ezita nicio secunda. Rating:

tryfgtryfgtryfgtryfgtryfg

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

5 thoughts on “Recenzie: Fericirea Incepe Azi

  1. Daniela spune:

    Imi place recenzia ta<3 trebuie sa citesc si eu cartea cat mai curand. Deja presimt ca o sa-mi placa de Travis si Abby😀

  2. horade spune:

    Mi-a placut cum ai descris povestea de dragoste a acestei carti si ti-am simtit si pretuit emotia din finalul recenziei… Cred ca pentru asemenea recenzii, unele carti ar trebui cumparate si apoi pretuite !

  3. deea s spune:

    imi place foarte mult coperta:D iar recenzia e superba:*

  4. Ana spune:

    Va multumesc pentru recenzie, datorita ei am cumparat cartea. Eu am citit-o in romana si m-am indragostit iremediabil. Am citit-o de 3 ori intr-un week-end. Si vreau sa o citesc si in engleza. Cartea in engleza este „Beautiful Disaster”, in rest numai de bine.

Lasă un răspuns

