Citite si vazute #1

De azi deschidem o noua rubrica in care o sa ne spunem parerea (un fel de mini recenzie) despre o carte si filmul/serialul dupa care a fost ecranizata. O data postez eu, odata Cristina😀

Daca tot am vazut filmul ”A 16-a Luna: Cronicile Casterilor” sambata trecuta, azi o sa imi spun parerea despre el si despre carte. O sa incep cu cartea:

a 16-a luna de kami garcia si margaret stolh

Am citit cartea aceasta anul trecut, dar si acum imi amintesc ce s-a intamplat si inca foarte bine😀 Povestea de dragoste dintre Lena si Ethan e foarte frumoasa. Lena e noua in oras si este considerata o ciudata doar pentru ca este nepoata unui batran ciudat, Macon Ravenwood. Ethan o cunoaste pe Lena si o iubeste inca dinainte de o vedea in carne si oase. Chestia e ca fata nu e chiar normala. Nu este o vrajitoare, este un caster iar la varsta de 17 ani destinul i se va schimba: ea poate ajunge de partea luminii sau de cea a intunericului.

Mi-a placut foarte mult cartea ”A 16-a Luna” si ma enerveaza faptul ca Rao are de gand sa publice al doilea volum de abia la anul. Adica 4 (sau 3) ani e un interval de timp prea lung. Voi nu credeti? Dar, in fine, daca ar trebui sa ii dau un rating, i-as da 4,5 stele😀 Cum am mai spus, e o carte foarte buna.

Acum sa trecem la film:

beautiful-creatures-464131l

Deci chiar nu ma asteptam sa imi placa asa MULT filmul. Cand am vazut actorii anul trecut, am fost foarte dezamagita pentru ca in mintea mea ei aratau in alt fel. De fapt, mi-a placut doar de Emily Rossum. Dar m-am inselat amarnic. Filmul nu prea seamana cu cartea, s-au intamplat lucruri care nu erau in ea si cred ca a fost mai interesant asa😀 Alden Ehrenreich a fost un Ethan foarte amuzant, deci jumatate din film a ras toata sala😉 Emily a interpretat-o pe Ridley si mi-a placut mult de ea, as fi vrut sa fi fost mult mai prezenta in film. Pentru cine nu stie, Ridley e o mare scorpie in carte si in film. In rest, toti actorii au jucat bine, mult mai bine decat ma asteptam. Efectele speciale au fost misto si la fel si cele sonore. Mama Cristinei s-a speriat putin in unele momente, dar noi eram fascinate, nu speriate.

Doar finalul a fost putin aiurea, insa asta ma face sa vreau alt film cat mai repede. La filme o sa dam note, iar acesta primeste 9/10😀

In concluzie, merita sa cititi cartea si sa vedeti filmul<3

5 thoughts on “Citite si vazute #1

  1. Lexy spune:

    Si eu ma duc maine sa vad filmul🙂 carte nu stiu pe cand, dar oricum in curand🙂

  2. Daniela spune:

    Nu am vazut filmul, dar am citit cartea si mi-a placut. Sper sa ajung sa vizionez filmul in urmatoarele doua saptamani.

  3. Romina Gianina spune:

    am citit cartea,cat despre film nu l-am vazut inca
    cartea este superba, nu ai ce zice:x

  4. deea s spune:

    cartea si mie imi pare superba…adika este superba:x trebuie doar sa mai vad filmul:D

  5. emilian spune:

    Imi doresc sa citesc mai intai cartea si apoi sa vad filmul, pentru este o vorba care spune „cartea bate filmul”.

Lasă un răspuns

