Palavrageala de Sambata #5

Ce mai faceti, dragilor? Noi acum am venit de la Timisoara unde am vazut filmul „A 16-a Luna” si a fost mult mai fain decat ne asteptam. Este total diferit de carte, dar actorii au jucat mult mai bine decat credeam cand le-am vazut moaca. Sfarsitul a fost aiurea, dar filmul merita vazut 🙂 Ne-am plimbat putin si prin Mall si cea mai mare parte a timpului am pierdut-o in libraria Carturesti si in Diverta. Am vrut sa dormim acolo 🙂 Oricum, maine ne asteapta tone de teme si am uitat sa spunem ca astazi am fost si la olimpiada de mate unde ne-am pierdut 2 ore din viata degeaba.

Voi ce ati mai facut?

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

2 gânduri despre „Palavrageala de Sambata #5

  1. superb eu am uitat de film caci altfel as fi mers si eu la tm ieri:)) ..eu am dormit toata ziua ca deeh..

  2. deea s spune:

    am lenevit in pat cu o carte(Anna Karenina)si o cana de lapte:D eu nu mam dus la film dar saptamana viitoarea am sa ma duk cel mai sigur:D am auzit ca a fost superb:)

Lasă un răspuns

