Noutati despre ”The Edge of Always”

Tocmai ce am aflat o veste care ma face sa fac asa prin camera:

De ce? Ei bine, pentru ca am aflat ca autoarea J.A.Redmerski o sa scrie continuarea cartii ”The Edge of Never” (carte pe care am citit-o si am recenzat-o pe blog), probabil ati mai vazut-o sau ati mai auzit de ea.

16081272

Urmatorul volum o sa se numeasca ”The Edge of Always”, iar majoritatea povestii o sa fie spusa din punctul de vedere al lui Andrew. Eu am crezut ca o sa fie doar o singura carte si credeti-ma ca ar fi fost de ajuns, dar cine poate sa se supere? 😉 Sunt asa de curioasa 😀

Deocamdata, cartea nu are nici descriere, nici coperta, dar cand o sa apara, o sa le pun pe blog. Voi ati citit ”The Edge of Never”? Daca da, ce parere aveti despre aceasta veste?

2 gânduri despre „Noutati despre ”The Edge of Always”

  1. nu am citit aceasta serie, dar ma bucur pentru fani.vor fi incantati ..

  2. Zipyღ spune:

    Ma bucur asa de tare!!Mi-a placut foare mult „The edge of never”, abia astept sa citesc si urmatorul volum!!

Lasă un răspuns

