Palavrageala de Sambata #4

tumblr_mhxl68so8f1rdo68po1_500_large

Hey, dragilor, cum o mai duceti? Noi am avut o saptamana infernala😉 am dat 4 teste, iar la doua am invatat de ne-au sarit capacele. Azi eu am fost la olimpiada la Engleza si Cristina la Romana. Trebuia sa alegem una din doua, iar eu clar am ales Engleza. Dar mi-a placut, si am si aflat ca am trecut la faza pe judet😀

Totusi, azi e Sambata si nu am facut mai nimic. Doar am fost la olimpiada si am citit. Am inceput ”Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere” (pfuu, ce titlu lung) si am citit vreo 30% din ea. E foarte tare<3 dar am lasat-o ca sa citesc si din ”Shackled”, care e foarte captivanta.

Am numarat si din comentarii, mai avem doar la vreo 2 persoane. Le-am fi numarat mai devreme, dar am vazut ca unii ati mai comentat, asa ca am mai asteptat putin. Dar fiti siguri ca azi postam castigatorii. In plus, ne si ia mult sa le numaram pentru ca sunt o gramada. Mi-a luat aproape o ora sa numar la o singura persoana.

Voi ati avut o saptamana mai buna? Sincer, sper din tot sufletul. Eu de abia am avut timp pentru mine, dar mai sa fac si altceva.

10 thoughts on “Palavrageala de Sambata #4

  1. Zipyღ spune:

    Eu am fost ocupata…abia am avut timp de mine si de blog sau sa comentez la concursuri de fidelitate… imi pare rau ca nu am mai putut comenta la al vostru…asta este. Acum asteptam castigatorii:D
    Sper sa va calificati la olimpiade, m-as fi dus si eu la cea de engleza, dar la ce profesoara am eu, mi-as lua gatul…

  2. Gabriela spune:

    Vă pregătiți să încheiați concursul cu Swaguri ? ^ ^
    Eu vă mulțumesc enorm pentru șansa de a participa la concurs și pentru interesul vostru !🙂
    Felicitări pentru rezultate ! :*

  3. buna..am avut o saptamana..hm..ciudata si plina de emotii, felicitari pentru participarea la olimpiada la care a-ti participat ..hm..eu sunt putin plictisita, teste si toate cele am avut si noi ..dar uneori suntem lenesi si a da ..am capitulat am renuntat la razboi si pace cel putin pt o perioada nedeterminata de timp

  4. Andreea spune:

    Felicitari pentru rezultate!!!

  5. v-am cam dat de lucru…

Lasă un răspuns

