Castigatori Concurs de Fidelitate

Congratulations-1024x371

Ce mai faceti? Nu ne-am mai auzit de mult😀 Am reusit sa numaram in sfarsit comentariile si va multumim ca ati stat alaturi de noi🙂 Saptamana asta a fost cred ca cea mai grea saptamana de cand am inceput clasa a 8-a si pur si simplu nu am mai avut timp de nimic. Ne cerem scuze ca v-am tinut atat, dar speram sa ne intelegeti🙂 Si acum, sa nu va mai tin, va las lista cu cei care au participat la concurs si cu numarul de comentarii🙂

Andreea: 935 comentarii
Romina: 291 comentarii
Furelise: 485 comentarii
Diannax: 77 comentarii
Zipy: 672 comentarii
Agnesmaryo: 640 comentarii
Seraficeanu Laura: 10 comentarii
Isabelle: 30 comentarii
Larisa Oana: 65 comentarii
Giddusadik : 60 comentarii
Momente de viata: 83 comentarii
Simona: 19 comentarii
Alyson38: 208 comentarii
Krisszu95shinny: 935 comentarii

Dupa cum vedeti, Andreea si Krisszu au acelasi numar de comentarii, asa ca trebuie sa decidem cine e pe locul intai si cine e pe locul doi. Vrem sa va intrebam, cum va convine mai mult, sa decidem cu random sau sa faceti o compunere? Va rog sa va lasati parerea intr-un comentariu🙂 Oricum, felicitari!!! Zipy, iti asteptam datele pe una din adresele:

cristinamariamoroti@yahoo.com

antoniacalina@yahoo.com

whispersatmoonlight@yahoo.com

UPDATE: Si acum castigatorii……

Capture

LOCUL I: Andreea

LOCUL II: Krisszu95shinny

LOCUL III: Zipy

FELICITARI!!!

Va asteptam datelepe una din adresele:

cristinamariamoroti@yahoo.com

antoniacalina@yahoo.com

whispersatmoonlight@yahoo.com

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

19 thoughts on “Castigatori Concurs de Fidelitate

  1. eu as vrea sa fie random ..e mult mai ok asa parerea mea :* …

  2. Andreea spune:

    Random.

  3. Andreea spune:

    Multumeeeeeeeesc!!!:*:*

  4. Andreea spune:

    V-am trimis datele.

  5. andrea lectura placuta si zippy felicitari pt premiu, si felicitari si celorlalti participantu..

  6. Zipyღ spune:

    Multumesc!! Si felicitari Andreea si Krisz(stiu ca iti doreai al doilea premiu). Ma bucur ca am castigat utimul premiu, nu de alta dar imi plac swagurile^^
    Ati primit mailul?

  7. Gabriela spune:

    Felicitări !
    Ați fost foarte active ! ^ ^
    Nu-mi vine să cred că ați numărat mii de comentarii.

  8. pauna oana spune:

    wooow,ce activitate.Felicitari tuturor si adminelor pentru record!

Lasă un răspuns

