Movie Time #105

Oficial, Channing Tatum e actorul meu preferat. Joaca foarte bine si nu ma asteptam sa gasesc un film in care el sa fie luptator🙂 Filmul de astazi se numeste  „Acvila Legiunii a IX- a”.

poster

In urma cu 20 de ani, puternica legiune a IX-a a Imperiului Roman, formata din 5.000 de soldati de elita si condusa de catre Flavius Aquila, a disparut fara urma in partea de nord a provinciei Britannia si, o data cu ea, s-a pierdut si vulturul de aur ce reprezenta blazonul acestei factiuni a armatei romane. In anul 140 dupa Hristos, fiul conducatorului de atunci al legiunii a IX-a pe nume Marcus Aquila isi propune sa solutioneze misterul disparitiei soldatilor, sa recupereze vulturul de aur despre care se zvoneste ca ar impodobi un templu barbar din nordul Britanniei si sa spela rusinea indurata de catre parintele sau Flavius Aquila cu doua decenii in urma. Insotit de catre un sclav de origine britanica botezat Esca, Marcus Aquila se aventureaza dincolo de granitele lumii cunoscute de el si dincolo de Zidul lui Hadrian si ajunge in Caledonia (Scotia de astazi), acolo unde trebuie sa se lupte pe viata si pe moarte cu triburile de indigeni. Ceea ce nu se astepta insa Marcus Aquila sa afle in Britannia este faptul ca propriul lui sclav Esca detine cheia rezolvarii misterului volatilizarii legiunii a IX-a si a vulturului de aur.

Voua cum vi se pare?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

14 thoughts on “Movie Time #105

  1. alexandrasutila98 spune:

    cu siguranta nu este genul meu de film:)

  2. al meu da ..imi plac filmele de genul,ma gandesc la spartacus, constantine, le cid..sunt filme frumoase ..a da si troia ,,chiar daca ..nu o plac pe elena..300

  3. ceea ce e ciudat insa e ca pe acesta nu il stiu, deci urmeaza sa il vizionez

  4. Channing Tatum am mai auzit de nenea ;)) dar nu il stiu casi actor deci trebuie sa m auit la film din 3 motive

  5. deci chia rtrebuie sa urmaresc acest film..e concluzia mea finala si a..multa bafta la olimpiiada azi

  6. deea s spune:

    Da si eu ador cum joaca..insa in rol de luptator>??ooauu…ceva nou pentru mine.am sa ma uit wekendul asta:Dsunt foarte curioasa cum e

  7. miruna13 spune:

    Vai, imi place la nebunie filmul dar si actorul. Cred ca am vazut toate filmele cu el (chiar si alea slabute)😀

  8. Andreea spune:

    Si mie imi place foarte mult de Channing Tatum.

  9. Andreea spune:

    A devenit unul dintre cei mai preferati actori ai mei.

  10. Andreea spune:

    Nu am vazut filmul,dar pe toate celelalte le-am vizionat.😀.
    Aproape.

  11. Andreea spune:

    Posterul imi place si descrierea la fel.

  12. Andreea spune:

    Cred ca e un film istoric dupa poster nu?

Lasă un răspuns

