Antonia’s Mailbox #13

Saptamana asta am primit destule colete, plicuri si este unul anume pe care de abia astept sa vi-l arat😀

O sa incep mai intai cu swagurile:

aero_pink_and_purple-wallpaper-1920x1200

20130208_172528

Ca de obicei, majoritatea o sa fie inclusa in concursuri😀

20130207_133450

Alaltaieri am primit un colet de la editura Acacia cu ultimele 4 carti din poza. Normal trebuia sa primesc una sau doua carti, dar au venit 4. Iar eu am ramas cu gura cascata😉 Avand in vedere ca sunt in plus, o carte i-am dat-o Cristinei, iar una va ramane pentru voi😀 Acolo mai e si cartea ”Zece lucuri pe care le-am facut” pe care am primit-o de la editura, in urma precomenzii. E foarte draguta<3

20130207_134229

Acest lantisor l-am primit de la autoarea Renae Lucas-Hall pentru ca am ajutat-o cu niste chestii😀 Eu habar n-aveam ca trebuia sa primesc ceva de la ea, dar a fost o surpriza placuta.

20130208_172642

Pe aceasta mi-a luat-o tata acum o ora de la posta😀 Vreau neaparat sa o citesc, si e si destul de scurta (252 de pagini).

Cam atat pana acum. Voi ce ati mai primit/cumparat/castigat?

PS: Pentru cei care participa la concursul de fidelitate, o sa incercam sa numaram comentariile azi, dar probabil cel mai sigur e ca o sa anuntam castigatorii maine cand venim de la olimpiade.

20 thoughts on “Antonia’s Mailbox #13

  1. Cristinab spune:

    lectura placuta! asteptam recenziile si concursurile!
    succes la olimpiade!🙂

  2. Gabriela spune:

    Aw!
    De unde cumperi/câștigi swagurile ?
    Eu am ridicat azi un colet cu următoarele cărți : Joc de umbre – Kevin G.
    ; Dispăruți fără urmă – Cecelia Ahern ; Glamour – Sally Jeffrie ; Anotimpul regăsirii – Sarah Jio ; Evadarea – Barbara Delinsky ; Cu ochii în patru – Ann Granger !🙂 Le ador ! ;x
    Lectură plăcută !

  3. Roxana spune:

    Genial!! Si eu am primit cartile Angelei in dublu exemplar! Aceeasi reactie am avut-o. Participi si la blog tour?

  4. in primul rand vreau sa iti urez din suflet bafta la olimpiade …apoi frumoase achizitii

  5. eu nimic deocamdata din pacate ..eh asta e ce sa-i si faci …

  6. e superb lantisorul acela ..sa il stapanesti sanatoasa ..plus cutiuta in care a fost bagat e cu fluturi ..ceea ce il face adorabil

  7. probabilitatea statistica ma gandesc ca o vei lectura de 14 februarie sa fie in ton cu ziua indragostitilor

  8. iulia spune:

    Cat de dragut e lantisorul de la autoare :3

  9. Andreea spune:

    Felicitari pentru cele primite!!!

  10. Andreea spune:

    Imi place foarte mult lanticul.Sa-l porti cu placere!!!: D

  11. Andreea spune:

    Si swagurile sunt dragute.🙂

  12. Andreea spune:

    Si cartile.Imi plac foarte mult copertile,dar nu stiu despre ce este vorba in ele.

  13. Andreea spune:

    Lectura placuta!!Sa le cititi cu placere!!

Lasă un răspuns

