Rose Hathaway & Dimitri Belikov ♥

Banuiesc ca deja ati aflat cine o sa-i joace pe Rose si pe Dimitri in filmul care urmeaza sa fie realizat dupa seria ”Academia Vampirilor”. Ei bine, astazi am gasit niste fan-art-uri dragute facute de fanii seriei din strainatate😀

tumblr_mhrflaaMlP1rhc6g1o1_500

tumblr_mhqc6cIGn71qe8piko1_500

tumblr_mhpddbb6Nq1rpt360o1_500

Cei doi chiar arata bine impreuna si de abia asteptam sa vedem filmul😉

tumblr_mhpt9vQxcT1rxd88po1_500

Si acum una care mie imi place prea mult :X

tumblr_mhpl9culPR1rayzwoo1_500

Nu-i asa ca e geniala? Zoey Deutch e frumoasa😉

Voi ce parere aveti despre actorii alesi? Pentru noi chiar au fost o surpriza placuta. Pe Zoey o veti puteti vedea si in filmul ”Beautiful Creatures” care va aparea saptamana viitoare. Ea o va interpreta pe Emily, fosta iubita a lui Ethan. Si acolo sunt curioasa cum o sa joace.

19 thoughts on “Rose Hathaway & Dimitri Belikov ♥

  1. sa fiu sincera ..mi-e putin indiferent cine joaca pe cine ..dar am si eu o serie de dezamagiri..rose e prea batrana si moale …mi-o imaginam altfel , dimitri dragut cand rade cand eserios arata ciudat

  2. doi, il vreau mai repede pe christian, asta e beleua mea, iar lisa pare anorexica

  3. dimitri asta e mai drafut cuy parul tuns scurt, are ceva special, cu parul lung nu il pot percepe asa cum trebuie

  4. prima si a treia sunt preferatyele mele sunt foarte sugestive ..da in mod clar

  5. AleeAly spune:

    imi plac mult de tot actorii care au fost alesi❤ seria de carti Academia vampirilor este preferata mea <3<3<3 abia astept filmul :*

  6. agnesmaryo spune:

    sincer nu prea imi plac actorii alesi pentru acest serial, mai putin tipul, si din ce am inteles pe alte bloguri se pare ca personajele nu ar fi in conformitate cu, cartile!

    • Antonia♥ spune:

      Ei bine, acum nu putem sa avem toti aceeasi parere😀 Zoey chiar se potriveste cu Rose, ma refer la infatisare, varsta. Acum in carti, Rose e dura si foarte ironica😉 Ramane de vazut daca actrita va fi asa in film. Blonda care o interpreteaza pe Lisa seamana cu ea😀 iar rusul care il va juca pe Dimitri seamana cu el, cel putin in proportie de 80%

  7. iulia spune:

    Ce dragute sunt fanart-urile❤.Mie imi plac actorii🙂

  8. furelise spune:

    Eu vreau sa-i aud accentul lui Dimka.❤ Mor pana in iunie :))

  9. Isabele spune:

    Eu nu sunt foarte incantata de actori, Rose este draguta si finuta…acum sper sa stie sa fie si dura. Pe Lissa eu o vedeam mult mai frumoasa decat actrita aleasa. De Dimitri, ce sa mai zic tipul arata foarte bine, dar in viziunea mea nu seamana cu Zeul din carte😀 . Acum asta este, stiu ca nu se mai poate schimba nimic…eu am mari asteptari de la acesti actori.

  10. Andreea spune:

    Mie imi place mult cast-ul ales.

  11. Andreea spune:

    Dimitri e super dragut.

  12. Andreea spune:

    Imi plac imaginile pe care le-ati pus.

  13. Andreea spune:

    Si Rose e draguta.

  14. Andreea spune:

    De-abia astept sa vad filmul.

Lasă un răspuns

