Recenzie: Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowski

coperta

Dacă i se oferă ocazia, care fată de șaisprezece ani n-ar profita de șansa de a se muta acasă la o prietenă și de a trăi amândouă fără supravegherea părinților? Cu toate că „ocazie” poate să nu fie termenul potrivit, din moment ce April a trebuit să-i spună tatălui ei un foarte mărunt neadevăr, ca s-o facă să devină posibilă (vezi #1: Ne-am mințit părinții). Însă ea și colocatara ei, Vi, sunt pe deplin responsabile și capabile să-și poarte singure de grijă. Cum de-au ajuns la „Am chiulit de la școală” (#3), „Am dat o petrecere trăsnită” (#8), „Am cumpărat un jacuzzi” (#4), și, hm, „Am adăpostit o fugară” (#7), cam este un mister până și pentru ele.

Parerea mea:

Am inceput sa citesc cartea asta de Joia trecuta de cand am primit-o, dar am terminat-o de abia acum din cauza programului incarcat. Dar nu asta conteaza, ci faptul ca mi-a placut la nebunie. E o carte perfecta pentru adolescenti si este exact genul de poveste din care chiar inveti ceva. Plus. ca se citeste repede😀

Tatal si mama vitrega a lui April trebuie sa se mute in Ohio, dar ea nu vrea sa plece din Westport. Evident ca tatal ei nu ar fi niciodata de acord sa-si lase fiica sa se mute singura cu prietena ei, Vi. Doar daca April reuseste sa-l pacaleasca…ceea ce si face in cele din urma. Acum, totul este grozav pentru ca, sa fim seriosi, ce adolescenta nu ar vrea sa faca tot ce-i taie capul si fara parinti langa ea? Ei bine, pe parcursul cartii April intelege ca nu e chiar asa usor sa fi pe cont propriu, ba din contra.

Totusi, il are langa ea pe Noah, baiatul cu care are o relatie de 3 ani. April crede ca relatia lor merge grozav, asta pana cand Noah incepe sa se poarte ciudat. In peisaj apare si Hudson, un baiat sexy care se pare ca este singurul care o intelege in ultima perioada. Desi se simte atrasa de Hudson, April nu il inseala pe iubitul ei, ci duce relatia la cu totul alt nivel😉

Impreuna cu Vi, April face o gramada de lucruri nebune: cumpara un jacuzzi scump, tine o pisica pe nume Gogoasa (care apropo, i-a daruit-o Hudson), dau petreceri care scapa de sub control si multe alte chestii. Dar in curand, toate astea se vor duce pe apa Sambetei. Incet-incet, lumea perfecta pe care April a creat-o incepe sa se spulbere, totul incepand cu tradarea lui Noah.

Nu vreau sa va spun mai multe despre subiectul cartii, pentru ca eu cred ca e de ajuns😀 In schimb, vreau sa va spun o scurta parere despre personaje. Ei bine, de data asta nu mai tin cu personajul principal (adica cu April). Cel mai mult mi-a placut de Hudson. Era asa dragut si respectuos cu April, nu ca idotul de Noah. Chiar nu pot sa cred ce nenorocit a putut sa devina la sfarsitul cartii. Pe locul doi, ar fi Vi. Este amuzanta si nebuna (in sensul bun al cuvantului), iar la sfarsitul cartii a demonstrat ca poate fi o prietena adevarata😉

In concluzie, puneti mana si cititi cartea (asta daca nu ati facut-o deja). Tot ce mai pot sa fac eu este sa-i dau numarul maxim de stelute. Merita😉

RATING

FiveStars

1359271724

12 thoughts on “Recenzie: Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowski

  1. cartea asta ma innebuneste foarte mult

  2. imi place atat coperta cat si decrierea cartii

  3. imi place foarte mult recenzia asta

  4. acest lucru ma gandesc la anumite lucruri ..cum ar fi sa locuiesc singura, ma intreb ce tampenii as face si eu …

  5. ma face …greu ..cu mine la ora asta .trebuie sa imi iau si eu cartea asta

  6. Stephania Monika spune:

    pare geniala cartea🙂 de abia astept sa o citesc

  7. iulia spune:

    Suna bine cartea,poate o sa o iau si eu🙂.Si draguta recenzia😀

  8. Andreea spune:

    Da,imi place recenzia.E foarte frumoasa.

  9. Andreea spune:

    Cred ca o sa iau si eu cartea asta.

  10. Andreea spune:

    Si coperta,si titlul sunt semnificative pentru descriere.

  11. Andreea spune:

    Editura Epica suna promitator.

  12. Andreea spune:

    De-abia astept sa vad ce o sa mai apara in materie de carti.🙂😀

Lasă un răspuns

