Concurs 100 de Urmaritori

hnmghm

Inainte de toate, vreau sa-mi cer scuze ca nu am postat concursul ieri. Mi-am amintit de abia aseara dupa ce am scapat de teme si de invatat😀 Sper ca nu v-ati suparat.

Avand in vedere ca am trecut deja de 100 de urmaritori, a venit vremea sa dam startul concursului.

Uitati aici premiile:

Premiul I: Cartea ”Razboiul Reginelor” de Oana Stoica Mujea (volumul I si volumul II)

tumblr_m5qm43iLBj1qlnz41o1_500

Premiul II: Cartea ”Chemarea Ingerului” de Guillaume Musso

Chemarea-ingerului1

Premiul III: Swag-uri

SEMC 3MP DSC

Premiul IV: 5 E-book-uri

???????????????????

De data asta concursul il vom organiza cu ajutorul Rafflecopter-ului😉

a Rafflecopter Giveaway

Succes tuturor participantilor😀

101 thoughts on “Concurs 100 de Urmaritori

  1. Crisa spune:

    nu pot participa… nu imi apare raffleul.
    oricum felicitari pt followers!

  2. Gheorghiev Alexandra spune:

    Nume:Gheorghiev Alexandra Ioana
    Mi-ar place mult premiul 2 sau swag-urile:X
    Multumim de concurss >:D<

  3. pauna oana spune:

    multumim de concurs!

  4. sabryy9ems spune:

    Lupsan Sabrina
    Multumim pentru concurs!

  5. Stephania Monika spune:

    Poeana Stefania
    Genial concursul si blogul!

  6. Anushka spune:

    nume:Ana-Maria
    multumim de concurs””!^^

  7. alex spune:

    Particip, l;a concurs nu stiu daca am completat Rafflecopter-ul bn ca nu ma prea pricep.

  8. agnesmaryo spune:

    Nume Paun Catalina Cezarina
    adresa email agnes14181@yahoo.com
    GFC Paun Catalina Cezarina
    gravatar wordpress agnesmaryo

  9. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Email: horatiu_concurs@yahoo.com

  10. Gabriela spune:

    S-au modificat regulile?

  11. Andreea spune:

    Foarte dragute premiile.

  12. Andreea spune:

    De ce n-ati pus raffle-ul direct pe aceasta pagina ca te muta de colo colo.

  13. Andreea spune:

    Oricum,foarte buna ideea concursului.

  14. Andreea spune:

    O sa ma inscriu si eu mai tarziu.😀

  15. Andreea spune:

    Va doresc cat mai multi urmaritori!!Blogul acesta este super.🙂

  16. Casiana spune:

    Oh, super concurs!!🙂

  17. denis spune:

    Micul vostru taram fermecat imi place foarte mult, chiar daca l-am descoperit de cateva zile.🙂

  18. schuster gabriela spune:

    Multumim pt acest concurs cu premii minunate

  19. BabyRalukutza spune:

    Cismaru Denise-Raluca

  20. Alexandra M. spune:

    Marta Alexandra Larisa
    Multumim pentru concurs

  21. paunaoana spune:

    Pauna Oana multumim pentru concurs!premiile sunt superbe!am back.got away from „sesiune”!:D

  22. crisstina0194 spune:

    Mara Cristina🙂 Imi place concursul :X

  23. Zipyღ spune:

    Simina Monea
    Multumim pentru concurs!!

  24. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu

  25. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    Super concursul.

  26. Simona spune:

    Capitanu Simona

  27. Cosmina spune:

    Prundurel Cosmina

  28. Simona Husaru spune:

    Husaru Simona

    Multumim pentru concurs si felicitari pentru cei 100 followers!😀

Lasă un răspuns

