Anunt

news

Dragilor, din pacate maine nu o sa putem sa anuntam castigatorii concursului de fidelitate pentru ca suntem la munte si ne intoarcem de abia Duminica seara. Chiar ne pare rau ca a picat tocmai in weekend-ul asta. Speram sa nu va suparati pe noi 😀 Castigatorii o sa-i anuntam saptamana viitoare, dar nu pot sa va spun sigur in ce zi pentru ca nu vreau sa va mint. O sa avem o gramada de pregatiri de facut pentru olimpiade. Mai puteti comenta pana atunci.

Numai maine dimineata Cristina o sa posteze ceva pentru un blog tour pentru ca asta e obligatoriu, in legatura cu asta nu avem ce face.

Luni o sa dam startul unui nou concurs cu ocazia celor 100 de followeri (de fapt, am depasit de mult numarul) si o sa fie mai multe premii (carti, swag-uri, e-book-uri, stiti voi).

Va multumim pentru intelegere si va dorim un sfarsit de saptamana placut<3

12 gânduri despre „Anunt

  1. da stiam ca veti fi la munte ..eu vreau sa va urez distractie placuta si cat mai multe trante in zapada ..la noi ploua ceea ce e mai bine zic eu

  2. cat e de drgaut micutul om galben cu ziarul ala in mana , pare asa de adorabil, am furat si eu poza respectiva …

  3. da week-end placut la munte.eu ma ingrop de 3 zile in petrecere ..maine cred cavoi avea un teac monumental de teme nerezolvate si de lectii de copiat , dar hei toate bune si frumoase nuh..

  4. superb, eu nu am fost la nici o olimpiada e lenea prea mare …plus alte lucruri de care imi doresc ca voi sa nu dati peste ele..

  5. apropo nici o noutate legata de a voastra simulare cum a fost?

  6. Andreea spune:

    Stati linistite fetelor!!

  7. Andreea spune:

    Si eu am olimpiade pentru care trebuie sa ma pregatesc.

  8. Andreea spune:

    Toata lumea e ocupata cu scoala lunile astea….de fpat tot timpul :))

  9. Andreea spune:

    Felicitari pentur cei 100 de followeri!!!

  10. Andreea spune:

    pentru*
    Sunt dragute premiile!!!Felicitari inca o data!!

  11. Zipyღ spune:

    Nu-i nimic, se mai intampla:)

Lasă un răspuns

