Curiozitati #2

logo_stiati_ca_teen_press124

Daca tot am inceput cu trupa We Are The Fallen, sa continuam 🙂 Ai zis bine Krissu cand ai zis ca seamana cu Amy Lee la voce 🙂 Daca nu stiati, trupa We Are The Fallen este formata din membrii trupei Evanescence cu o alta cantareata, Carly Smithson, care a castigat American Idol. Membrii trupei Evanescence au decis sa ia o pauza in 2003, iar in 2009 s-a format trupa We Are The Fallen care facea referire la albumul trupei Evanescence, „Fallen”. Se pare ca Evanescence s-a reunit in 2011 cand au lansat melodia „My Heart is Broken”. Nu stiu exact ce s-a intamplat sau daca acum e trupa Evanescence sau trupa We Are The Fallen, dar chestia e ca mie imi plac amandoua, indiferent cine e cantareata. Si vocea lui Carly chiar seamana cu vocea lui Amy Lee 🙂 Voi ati stiut treaba asta?

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

10 gânduri despre „Curiozitati #2

  1. nu dar ma ramas socata ..adica stilul e acelasi, doar ca eu nu am mai auzit de cevatimp de evanescence , deci ma bucur pentru informatiile astea ;))

  2. chiar daca Amy e consacarata , si fata asta are o voce dementiala au facut o alegere foarte buna zic eu

  3. chiar trebuie sa caut si eu American idol;))

  4. stiati ca , va devenii rubrica mea favorita punct:))

  5. Dubios eu le plac pe mandoua deoarece abordeaza acelasi stil muzical;))

  6. Andreea spune:

    Da si mie mi se pare ca seamana cu Amy la voce.

  7. Andreea spune:

    Amandoua sunt cantarete foarte bune.

  8. Andreea spune:

    We are the fallen este gen Evanescence.

  9. Andreea spune:

    O trupa care promite multe….

  10. Andreea spune:

    Sper sa devina si ea mai cunoscuta… ❤

Lasă un răspuns

