Ce se mai aude de filmul Divergent

Inca nu au fost alesi toti actorii pentru filmul ”Divergent”, de fapt a fost aleasa doar Shailene Woodley, care o va interpreta pe Tris. Acum ceva timp se zvonea ca Colton Haynes este cel care il va interpreta pe Tobias ”Four”, doar ca acum intra in peisaj si Alex Pettyfer:

hot-alex-alex-pettyfer-beautiful-Favim.com-531113

Sincer, nu mi-ar placea ca Four sa fie jucat de Alex. El e un actor bun si am devenit fana lui decat am aflat ca ar fi o optiune pentru Daniel Grigori, in filmul ”Fallen”😀 Totusi, Colton ar fi mai potrivit dupa parerea mea. Oricum, sunt doar zvonuri.

O alta actrita renumita care va juca in ”Divergent” este Kate Winslet:

abstract-background-25

Inca nu se stie ce personaj va interpreta, dar e cert ca va aparea in film. Tare, nu-i asa?

Voi ce spuneti? Credeti ca Alex ar fi potrivit pentru Four?

14 thoughts on “Ce se mai aude de filmul Divergent

  1. anddeea spune:

    Nu stiu pe care l-as prefera dintre cei doi, adica fiecare in parte mi se pare potrivit pentru rolul lui Four, insa nu in intregime :)) stiu, suna foarte ciudat :d
    Cred ca, Kate va juca rolul mamei lui Tris, mi se pare ca i s-ar potrivi

  2. hm..decizii , decizii;)) desi eu inca nu am citit cartea , trebuie sa ma iau la tranta curazboi si pace ..si pana nu o termin nu vreau nimic altceva, cartea asta , la fel casi patch urla cu desavarsire citeste-ma odata , pacat ca nu sunt precum Khaterine din Jv sa le pun un calus la gura sau sa le constrang sa taca , plus ca nu le-as facerau cartilor mele, pretioaselor mele carti…

  3. dar din cate am citit , tipul asta Alex nu se prea potriveste cu ce mi-am imafinat eu pentru tobias..sau four..mda dubios

  4. imaginat, scuze…dar kate face o treaba buna…ma bucur ca a fost aleasa sa joace

  5. fallen:)) asta nu e filmul in care a jucat si paul? din jurnalele vampirilor?..mda , dar la cati ingeri decazuti sunt prin lume e posibil sa-mi fi incurcat borcanele..

  6. dar toate astea pana una alta sunt zvonuri asa ca om traii si om vedea ..

  7. Andreea spune:

    Nu stiu..n-am citit cartea,dar imi place.

  8. Andreea spune:

    Alex e un actor foarte bun.N-am citit cartea,dar ma bucur ca va juca in film.

  9. Andreea spune:

    Kate Winslet….WOWOW nu-mi vine sa cred.!!!❤

  10. Andreea spune:

    De-abia astept sa citesc cartea si sa vad filmul.

  11. Andreea spune:

    Suna totul promitator….

  12. cafebiblioart spune:

    abia astept sa apara filmul. Sper ca va fi un succes. Poate intr-un final va trece lumea de faza Twilight///

Lasă un răspuns

