Antonia’s Mailbox #12

Au trecut aproape 2 saptamani de cand nu am mai postat ce am primit si s-au adunat destule😀 O sa incep cu ce am cumparat:

20130129_143001

Am cumparat ”Tacere” de pe Elefant😀 In mare parte am fost influentata de Cris pentru ca stim cu totii ca adora seria asta, dar si eu vreau sa stiu ce se intampla cu Nora si cu Patch mai departe.

20130129_142747

”Rapture” si urmatoarele 2 carti care urmeaza le-am cumparat de pe blogul Sinzianei la niste preturi mai mult decat avantajoase😀 Cartile sunt noi si necitite si foarte frumoase😉 Deja am citit un pic din cartea asta asta-vara, mai precis finalul (eram in perioada aia in care tot ce faceam era sa ma gandesc la Daniel si la Lucinda), dar nu m-a impresionat prea tare. Poate ajung sa o citesc pana apare la Litera.

20130129_142806

Probabil ”Forever” va aparea la Rao anul acesta prin vara sau la anul, in cel mai rau caz. Vreau sa citesc luna asta si ”Sovaire” si apoi sa ma apuc de asta.

20130129_142824

”My Love Lies Bleeding” este o carte pe care am vazut-o de multe ori pe net si am vrut-o. Sper sa o citesc cat mai curand😀

20130129_142924

Cartile astea le-am primit din strainatate si le am pentru recenzie. Deja am citit ”The Boy Recession” si a fost super tare. Trebuie sa postez recenzia maine sau poimaine.

20130127_132753

Si aici sunt niste semne de carte care vor ajunge la voi, pentru ca le voi include in urmatoarele concursuri.

Voi ce ati mai achizitionat pana acum?

14 thoughts on “Antonia’s Mailbox #12

  1. Roxana spune:

    Foarte frumoase cartile! Lectura placuta!

  2. Isabele spune:

    Interesante carti, spor la citit!

  3. frumoase carti, lectura placuta ..

  4. he, he ce dragut;))..sunt frumoase swagurile

  5. ”My Love Lies Bleeding pare interesanta ;)) astept recenzia ta

  6. hm forever egenul acela de carte care nu ma atrage datorita subiectului, dar trebuie sa recunosc e tare draguta…

  7. Andreea spune:

    Spor la citit!!!

  8. Andreea spune:

    Si eu am Rapture.De-abi astept sa o citesc.Mai am si Fallen in love.😀

  9. Andreea spune:

    Felicitari pentru cartile primte!!!

  10. Andreea spune:

    primite*
    Forever..are o coperta mai mult decat superba.

  11. Andreea spune:

    Si prima carte este draguta,dar nu am citit niciun volum.Insa imi place coperta.❤

Lasă un răspuns

