Recenzie: Onyx de J.L. Armentrout

Doamne, deci eu am fost asa de proasta! Cum am putut sa nu citesc cartea asta pana acum? Va las mai jos descrierea:

Being connected to Daemon Black sucks…

Thanks to his alien mojo, Daemon’s determined to prove what he feels for me is more than a product of our bizarro connection. So I’ve sworn him off, even though he’s running more hot than cold these days. But we’ve got bigger problems.

Something worse than the Arum has come to town…

The Department of Defense are here. If they ever find out what Daemon can do and that we’re linked, I’m a goner. So is he. And there’s this new boy in school who’s got a secret of his own. He knows what’s happened to me and he can help, but to do so, I have to lie to Daemon and stay away from him. Like that’s possible. Against all common sense, I’m falling for Daemon. Hard.

But then everything changes…

I’ve seen someone who shouldn’t be alive. And I have to tell Daemon, even though I know he’s never going to stop searching until he gets the truth. What happened to his brother? Who betrayed him? And what does the DOD want from them—from me?

No one is who they seem. And not everyone will survive the lies…

Onyx (Lux, #2)

Asta a fost cea mai buna cartea pe care am citit-o in 2013 si mi-a placut asa de mult! A fost mult mai faina ca primul volum mai ales pentru ca, Doamne ajuta, au recunoscut in sfarsit ca se iubesc. Cat am asteptat momentul asta!

Oricum, in volumul asta apare Blake, un idiot si jumatate care il face pe Daemon gelos, chiar daca el nu recunoaste lucrul asta. Katy a fost vindecata de puterile lui Daemon si acum are si ea puteri de extraterestru. Ea trebuie sa se antreneze cu Blake, care este si el la fel ca ea, iar Daemon nu este de acord, si acum pe buna dreptate, Blake este enervant, se da pe langa Katy si ceva nu miroase bine. Katy oricum continua sa se antreneze cu el si nu il asculta pe Daemon. Alege sa aiba incredere in Blake mai de graba decat in Daemon si aici greseste, dar nu-si da seama de asta pana cand ceva rau nu se intampla.

Katy descopera ca Blake nu e cine pare a fi, dar nici acum nu-i spune lui Daemon. Si o sa-si dea seama ca a gresit cad Blake o ataca si il omoara pe Adam, iar pe Dee o raneste foarte grav. Chiar daca el spune ca face asta pentru a-l proteja pe Chris, extraterestrul care i-a dat aceste puteri, asta nu ii da dreptul sa omoare pe toata lumea. Ar fi trebuit sa gaseasca o cale prin care sa lupte alaturi de Chris contra celor de la DOD.

Oricum, Katy stie ca este vina ei, Daemon totusi nu se supara chiar atat de tare. Ii trece pana la urma si se impaca🙂 Atunci recunosc in sfarsit ca se iubesc si momentul e pe cale sa aiba loc, dar Daemon i-a spus ca vrea sa fie ceva special (dragut din partea lui).

Dupa asta Katy este rapita de iubitul mamei sale si Daemon pleaca dupa ea. Will o s-o lase libera doar daca il vindeca si ii da puteri de extraterestru, iar dupa asta il trimite intr-o cladire sa il salveze pe fratele lui, doar ca acesta nu e acolo. Cand se intorc acasa, pe veranda statea tocmai….Dawson, fratele lui Daemon, doar ca el nu isi amintea nimic.

A fost o carte superba si chiar va recomand seria asta. Rating:

5stars

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

14 thoughts on “Recenzie: Onyx de J.L. Armentrout

  1. deci cat e de dragut autorul..trebuia sa o spun cred ca el a scris si opal..sau confund dar oricum cel care a scris opal e atat de dragut :)) l-am vazut intr-un videoclip de prezentare al cartii:))

  2. mda ..am incurcat caci cartea asta e scrisa de o tipa acum am vazut numele autoarei )) dar oricm tipul de la opal ramane the best))

  3. revenind aici ..gen Krisszu trezeste-te si ramai la subiectul postului;))m-a cam luat valul

  4. imi place foarte mult recenzia ta dar si coperta cartii;)) ma atrage atat de mult ..mai ales prin prisma faptului ca are o imagine asa puternica sentimental..

  5. as vrea sa citesc si eu cartea sper sa pun mana pe ea intr-o zi;)) dar nu ma eu norocul acesta asa ca astept traducerea in lb romana..oare?

  6. Andreea spune:

    Recenzia imi place mult.Congrats!!

  7. Andreea spune:

    Onyx este o carte care a primit multe laude.

  8. Andreea spune:

    Sper s-o citesc si eu.

  9. Andreea spune:

    Tema cartii este super interesanta.Love it❤

  10. Andreea spune:

    Imi plac cartile la care voi alegeti sa faceti recenzii.

Lasă un răspuns

