Palavrageala de Sambata #3

tumblr_mhxl68so8f1rdo68po1_500_large

Ce mai faceti dragilor? Cum e cu scoala? Eu m-am saturat deja de ea si vreau vacanta🙂 Astazi am fost si eu si Anto la olimpiada de engleza si a fost OK, dar preferam sa stam acasa🙂 Sambata viitoare eu merg la olimpiada de fizica si probabil ca de acolo plec pe munte (Antonia o sa ajunga acolo inaintea mea🙂 ), dar pana atunci mai e o saptamana de scoala in care cine stie ce ne asteapta. Acum vreau sa termin „Breathe” de Abbi Glines ca n-am mai apucat sa o citesc. Maine ma duc sa-mi cumpar un costum de schi si imi termin temele care mi-au ramas pentru luni. Voi ce mai cititi? Mergeti pe la munte? Mergeti la olimpiade? Cu va petreceti weekend-ul asta?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

15 thoughts on “Palavrageala de Sambata #3

  1. ok sa o luam pe rand ca aici e o avalansa de lucruri noi..in primul rand felicitari pentru initiativa si interesul vostru legat de olimpiada la limba engleza, in locul vostru nu mi-as face probleme , pentru ca la cum va vad eu , o duceti bine in ceea ce priveste limba asta geniala ..mda greoaie in viziunea mea

  2. mda, in ceea ce ma priveste pe mine am decis ca in acest an sa nu particip la mamiferul acela marsupial care ne invata limba engleza, de fapt ne testeaza gradul de inteligenta, iar al meu este mediu, ma simt ca un om mediocru…da in ceea ce priveste limba..ma decurc cat sa supravietuiesc dar nimic mai mult..asta eu, colegii mei au refuzat cu desavarsire mersul la olimpiade tinand cont ca am crescut si nu mai suntem obligati sa o facem..

  3. nu particip la nici o olimpiada amrenuntat la ele anu trecut, dupa ce am vazut cum decurg lucrurile in interiorul unui sistem corupt si …da am muscat- o de atatea ori si nu intelegeam de ce ,,

  4. ce dragut vacanta la munte ..adica ma gandesc la un week-end nuh? …oricum sa va distrati si sa va bulgariti asa cum doriti;))

  5. eu de obicei dorm, dar week-endl viitor imi serbez ziua de nastere ..asa ca nu am timp de plecare ;)) …oricum distractie placuta

  6. Andreea spune:

    La multi ani..in caz ca am ratat.

  7. Andreea spune:

    Imi place imagine Saturday everywhere.

  8. Andreea spune:

    Rubrica este interesanta.

  9. Andreea spune:

    Scoala este oribila..ca de obicei.

  10. Andreea spune:

    Foarte obositor..de-abi astept vaaaaaaaara miss it.❤

  11. Andreea spune:

    de-abia*

Lasă un răspuns

